Hvilken uke?

Jeasta

Betatt av forumet
Ser det varierer veldig mellom ulike steder med disse terminkalkulatorene. Her på babyverden er jeg 4+6, men på barnimagen er jeg 6 uker på vei.
 
Har oppdaget det samme... Har 3 forskjellige gravidapper på telefonen, og alle appene gir meg forskjellig uke.
 
hva heter appene ?:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Babyverden sin stemmer iallfall med den legen/jordmor/sykehus her regner. Fra første dag i siste menstruasjon.. Jeg er 5+3 men fosteret er jo ikke så "gammelt" så kan vel være at noen regner fra antatt dag for unnfangelse.. Men rart om du er lengre på vei andre plasser.. Sjekk om det er samme opplysninger de spør etter..
 
Har fylt ut det samme. Første dag i siste mens og samme sykluslengde. Begge kommer ut med samme termindato, men allikevel oppgir de forskjellige uker på vei. Merkleige greier
 
BV sier jeg er 5+2, men har termin 6.9.
mammanett sier jeg er i uke 6. Kan vell stemme det, og har termin 4.9. En annen app sier jeg er i uke 6(5+3) og termin 4.9...
Forvirrende.
 
Er visst forresten 5+4 i dag jeg og har termin 4.9 .. Og jeg vet at det er det samme som jordmor og lege vil forholde sg til så orker ikke bry meg om andre kalkulatorer.. googla litt og ser det er mange som reagerer på at det viser så forskjellig på forskjellige plasser men babyverden sin er nok den mest korrekte :)
 
Mammanett regner sikkert 40+2 og babyverden 40+3 ..
 
jeg har også sett at det er forskjellige termin datoer. men jeg kommer til å forholde meg til bv inntil videre. i forrige svangetskap var iallefall bv sin kalkulator det samme som legen. er i uke 4,0 i dag:) å føler meg kjempe gravid! hehe
 
Back
Topp