hvilken uke var du da

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
du fikk se kjønn på ultralyd?

uke 12 +3

var vel 17 uker på vei^^

ved ordinær u-lyd.....[;)]

uke 17+noe.

Uke 20 begge gangene[:D]

Er det noe håp for at jeg kanskje kan få se kjønnet når jeg er nesten i uke 12??
skal på ny ultralyd når jeg er 11+4 uker. Hadde bare vert så gøy om jeg fikk vite det før jul :)

Hvis ikke så venter jeg bare til det er mulig:)

ORIGINAL: Natalies mamma

17+6

Jeg var på ultralyd i uke 12 med førstemann, og da smilte legen lurt og antydet at han kunne se kjønnet. [;)]
Men siden det fortsatt er såpass usikkert på det tidspunktet, og at legen faktisk ikke har lov til å si noe så tidlig, så fikk vi ikke vite noe..

ORIGINAL: *Isabella*

Er det noe håp for at jeg kanskje kan få se kjønnet når jeg er nesten i uke 12??
skal på ny ultralyd når jeg er 11+4 uker. Hadde bare vert så gøy om jeg fikk vite det før jul :)

Hvis ikke så venter jeg bare til det er mulig:)

Jeg var på mange UL rundt uke 12, og var ikke mulig å se. Eneste grunnen til at de viste kjønnet på baby'en da var at jeg har tatt morkakebiopsi. Men vi valgte å vente til vi var på den ordinære UL med å få vite det vi[:)]

Uke 12 da legen mente jeg ventet jente
Uke 17 da legen mente det var en gutt

Fikk bekreftet senere også at det var en gutt (og selvsagt da han ble født hehe)

ORIGINAL: Snickers

ved ordinær u-lyd.....[;)]

uke 34 trur i d va... va inne pga blødning og da fikk i endelige vite kjønnet... såg ikkje på ordinær...

Var vel 17 - 18 uker tror jeg [:)]

1. sv.skap: 3D ul i uke 27
2.Sv.skap: ordinær ul uke 17, og 3D ul uke 27

Back
Topp