Hvilken uke slippe nyheten?

Det er så vanskelig å halde det hemmeleg! Foreldre og søsken fekk vite det I veke 6 og 7, arbeidsgiver I veke 8 tenkte å vente til veke 12 med å fortelle venner og bekjente. Er I slutten av veke 9 no, og tida går fryktelig sakte!

Sjefen fikk vite det med en gang pga hun vet at vi har prøvd så lenge og jeg har gått på medisiner osv. Har heller ikke fast jobb, men en god sjef som passer på å gi meg masse vakter så jeg får nok i permisjonspenger :)

Ellers fikk søstra mi,et vennepar og venninna mi vite det med en gang også.
Et par til på jobben ettersom jeg måtte forklare ansvarsvakt hvorfor jeg var litt fraværende (driit kvalm)
Resten får vite det om et par uker. Uke 13/14

Absolutt ingen vet det..:bag: jeg tror ikke helt på det selv, jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei og er egentlig rede for at noe skal være feil. Magen er så stor synes jeg men er nok mye luft og er ganske smal i livet til vanlig. Er kjempedårlig så føler alle skjønner noe men klarer ikke si det til sjefene mine før jeg tror på det selv.
Har mest lyst til å forklare for barna hvorfor jeg plutselig ligger på sofaen hver ettermiddag.. skal til lege på mandag men vet ikke helt hvorfor annet enn at jeg må sjekkes for tuberkulose og snakke om det er hensiktsmessig å fortsette å jobbe i svangerskapet grunnet smitte/trusler. Vil bare vite uke så vi kan finne frem de der koselige bøkene å lese om utvikling og alt det der <3

De fleste i nærmeste familie vet, det gjør også noen venner. Tenker at "resten" får vite etter uke 12 :)

Er 7+6 nå❤️

Fortalte det til foreldrene våre i uke 9. Kommer ikke til å fortelle det til arbeidsgiver helt enda, pga at jeg bare er vikar og student. Er 11+0 i dag, tenker å vertfall vente til uke 12 før vi sier det til venner. Skal på t.ul. på tirsdag og til jordmor 13+1 :) Spennende ting på gang !

Kommende besteforeldre og hun som skal bli storesøster får vite det i uke 9, arbeidskolleger får vite litt ut i uke 10 etter vinterferien.. av praktiske årsaker må det bli litt før uke 12. satser på at det går bra likevel. Og hvis ikke så vet man at folk vet hvorfor jeg er litt utafor dersom det ikke skulle gå bra også tenker jeg..

Er 9 uker nå, og et vennepar har visst det noen uker allerede. Våre foreldre får etter planen vite om to uker, og sjefen ved neste medarbeidersamtale (planlagt ila noen uker). Resten tar vi etterhvert som vi møtes etter uke 12 :)

Er 9+3 og de fleste av betydning vet det. Sjefen fikk vite i uke 6 pga jeg ble sykemeldt pga svangerskapskvalme. Når jeg ble sykemeldt skjønte kollegene mine det av seg selv, siden jeg så godt som aldri er syk ellers, måtte bare bekrefte det. På grunn av kvalmen har nærmeste familie og venninne fått vite det, slik at de skjønner hvorfor jeg ikke er i form.

Er 11+1 i dag! Skal prøve å få snakket med sjefen i morgen. Barna her skal få vite det på fredag og min pappa og svigermor får vite på lørdag:eek: kjenner jeg gruglede meg! Men mest spent på rekasjonen til de 2 som skal bli storesøstre :D

Nærmeste familie fikk vite det i uke 5/6. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å fortelle arbeidsgiver før etter tidlig ultralyd men jeg ble sykemeldt en uke pga kvalme så da fikk sjefen vite det i uke 9. Ellers kommer vi til å fortelle det til andre etter tidlig ultralyd i uke 12+5.

Back
Topp