Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har sagt det til familien og noen venner. Jobben vet det ikke enda, utenom et par kollegaer. Men må prøve å skjule det lengst mulig på jobb ellers får jeg ikke flere vakter Dritt når man ikke har fast stilling og er 50% student. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok skreket det ut hehe
Kjipt å ikke få vakter da. Så lenge du kommer på jobb når du skal burde du jo det! Det er ikke alle som blir sykemeldt i graviditeten, jeg jobbet helt fram med de to andre.
Har så lyst til å fortelle jeg og, men mannen holder litt igjen Og så blir det jo veldig lenge å vente for ungene.
Venter til uke 13, da har jeg ul på Jessheim og da får vi vite hvorvidt alt ser bra ut (og hvilket kjønn). Gleder meg så mye til å fortelle sønnen at han skal bli storebror og til å fortelle to av mine nærmeste venninner. Forteller nok arbeidsgiver også like etter, så hun får ordnet vikar fra høsten av
Arbeidsgiver har fått vite det fordi jeg har hatt noe fravær.
Har UL om to uker da jeg er 10 uker. Så drar vi på vinterferie med foreldrene mine etterpå. Hvis alt ser bra ut på UL forteller vi det da, magen er ganske tydelig og formen er dårlig, så det blir avslørt uansett.
Alle får vite det etter uke 12 tror jeg.. Litt forskjellig som skjer i livet vårt nå så kan hende vi venter lenger og. Bare for å slippe for mye oppmerksomhet
Vi har sakt det til mange, men det er fordi at jeg har vært innlagt i snart 1 mnd. Jeg skal fortelle det på facebook til tirsdag etter jeg har vært på ul. Da er jeg 11uker.
Har ikke sagt det til andre enn legen min enda venter nok så lenge som mulig med å fortelle det til gutta så det ikke skal bli så lenge å vente for dem sin del men arbeidsgiver blir vel rundt uke 12
Er nå i uke 8 Her fikk kommende besteforeldre vite uke 6 og uke 7, sammen med noen av de kommende onkelene (bare brødre her ) Ellers vet ingen det, men tenker at sjef/jobb må få vite noe når det nærmer seg uke 10 og tidlig UL, da vil det jo bli nødvendig med å gi beskjed mtp. videre legetimer jevnlig utover... Ellers fortelles nok vennekretsen og resten av familien det fom uke 10 også... Har ikke helt bestemt meg/oss. Ikke lett dette, driver med små hvite løgner nå. Noe ubehagelig synes jeg... Både å holde det hemmelig, men også det å si noe
Har ikke hatt behov for å si noe, men var på UL denne uka og er 11+4 nå og kjenner jeg kløøøøør etter å dele det. Hehe!
Kun et vennepar, bestevenninna mi, som vet det nå. Fordi de venter noen mnd før oss. Så klarte ikke holde meg!
Foreldrene våre fikk vite det i uke 5, det ble for opplagt når jeg plutselig ikke ville ha vin i julen
Fortalte det til en venninne i uke 9.
Jeg kunne godt tenkt meg å fortelle det til alle i uke 12, men samboer vil vente litt☺ Er jo koselig å være alene om nyheten og da
Vi har bestemt oss for å holde nyheten for oss bursdn stund denne gangen. Men det spørs jo litt på formen og om jeg klarer å holde meg( har en tendens til å plumpe ut med ting ) Går det etter planen forteller vi det rundt bursdagen min i mai. Da er vi vel i overkant av 4 mnd på vei.
Sjefen fikk vite da jeg var 7-8 uker, det kjentes naturlig siden vi skulle planlegge året og jeg ikke hadde lyst til å lyve ham rett opp i trynet. Ellers er det bare ei venninne som har fått vite det her, hun bor på en annen kant av landet og er den jeg trygt kan fortelle alt til....
Så vel for oss å fortelle det til ungene og familie når 12 uker var passert, men på legetime i dag fikk jeg henvisning til UL for å sette termin pga uregelmessige sykluser (har selv regnet ut termin etter når jeg fikk symptomer bare), så da venter vi nok til vi har vært på UL med å si noe... Blir vel uansett ikke snakk om mer enn en uke eller to ekstra og ingen som har fattet mistanke enda. JEg lå rett ut med hyperemesis sist, så inegn som fatter mistanke så lenge jeg fremstår noen lunde frisk, veldig greit....