Hvilken uke/r var verst for dere ift kvalme?

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har gått kvalm siden uke 4. Er 7+5 idag og synes egentlig kvalmen blir verre.. Er også mer sliten nå enn forrige uke.. Litt spent på om kvalmen blir verre eller om den roer seg litt framover. Første gangen var uke 6-13 skikkelig ille og andre gangen hadde jeg ikke kvalme i det hele tatt,så det er ikke så godt å si hvordan det blir nå..

Så nå er jeg spent på hvordan dere har det :)

Har hørt at ofte uke 6-9 er verst, men det er vel så forskjellig. ;) her kom den i uke 6 en gang, og blir bare verre... Er 7+1 idag

Var verst mellom 5+5 og 6+6 :(

Googlet en del idag og der er det mange som skriver at det topper seg i uke 8-9.. Og at det er mange som er kvalme fra uke 8-12.. Det er 4 uker til med kvalme... Håper virkelig ikke det skjer meg :p glad for å kjenne at jeg er gravid,men kunne gjerne tatt imot noe annet enn kvalme denne gangen :D

Jeg er en av de uheldige som har vært kvalm gjennom hele mine svangerskap.
Heldigvis ikke oppkast hver dag da, men slitsomt..

Så har allered begynt å kjenne på kvalme innimellom .. Er 5+2 idag. Kan ikke si at jeg ser frem til den biten!

Verst denne uka, er i 9.uke :confused4

Huff.. Trasig med denne kvalmen.. Litt stygt å si det,men det er liksom godt å høre om andre som føler det samme :) selv om jeg ikke unner noen å ha det sånn...

Æsj... Klarer ikke flere uker til... Tar nuven av meg denne kvalmen noen ganger :(

Jeg ble kvalm på IKM dagen, og det har ikke blitt bedre for å si det sånn. Kommer sikkert til å forverre seg i uke 6-7:-/

Gullskatt juli12:)

Syns absolutt den har vært værst denne uken som har vært nå og er 7+1 i dag... Håper virkelig ikke den blir verre, redd jeg må kaste inn håndkleet ift jobb..

Var veldig kvalm i uke 4 og 5, er nå i uke 6 og merker mindre til kvalmen, men er mer sliten.

Er førstegangs, og har ingenting å sammenligne med, men denne gangen ble jeg kvalm på dagen 6+0. Er nå 6+3. Er verst på morgenen når jeg står opp, så skal foreløbig ikke klage :)

Begynte når jeg var 6+5, er nå 7+2. Heldigvis blir jeg det bare ut på ettermiddagen, nærme kveldinga. Spyr ikke men veldig kvalm. Sliter mer med halsbrann.. Håper det er fort over :p

Er redd jeg snart må krype til korset og be om sykemelding.. Er verst sånn i 11-12 tida med kvalme nå om dagen.. Har prøvd sea band nå da,men har ikke følelse av at de hjelper.. Så da får jeg vel prøve postafen denne gangen også :/ håper virkelig uke 8 blir en opptur :D

Har vært kvalm allerede fra uke tre(!) Jeg, er 5+3 i dag og fortsatt like kvalm.. :-)

Hei hei sniker litt innom her. Forje svangerskap ble jeg kvalm i uke 5, toppet seg i uke 11-16, kvalmen ble borte etter uke 20. Nå har jeg begynt å bli kvalm allerede. . Er ikke mere enn 3+2 :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp