Damer hjelp meg!! Jeg blir så forvirra av alle disse tallene, jeg er 9+0 idag, men da står det på en app jeg har uke 10 (9+0-9+6) sa da lurer jeg på: er det 3 uker til det magiske 12 nummeret, eller er det 2 uker? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tusen takk for hjelp! Ikke så greit å være førstegangs syns jegDe er 3 uker til du er 12 fullgåtte uker, men 2 til su begynner på din 12du er i den tiende nå, men du har ikke fullgåtte 10
![]()
Kommer an på hvem som spørHaha tusen takk for hjelp! Ikke så greit å være førstegangs syns jegmen når folk spørr da, sier eg at jeg er i uke 9 eller uke 10? Haha
Haha tusen takk for hjelp! Ikke så greit å være førstegangs syns jegmen når folk spørr da, sier eg at jeg er i uke 9 eller uke 10? Haha
Takk, det var veeeldig bra forklart! Tror jeg henger med her nåDu er i gang med din 10. uke, og har 9 fullgåtte uker.Tenk at i teorien er uke 1 fra 0+1 til 1+0 (de 7 første dagene blir jo den første uken). Du ville ikke sagt at du var i uke 0. Du er jo i gang med uke 1. Bare at det er da vi har mensen og egentlig ikke teller med den uken.
Så nå er du helt ferdig med de første 9 ukene og i gang med uke 10.
Samme som kalenderen også. Vi starter jo ikke med uke 0 i 2014. Vi starter rett i uke 1, men det tar jo en uke før vi er ferdig med uke 1. Sikkert litt teit forklaring, men jeg håper du skjønner hva jeg mener.
Det ligger en tråd her som heter "En liten oversikt" som viser uker, måneder og trimester.Du kan finne den i våre viktigste tråder.
*Taster på app på mobilen*
Takk, det var veeeldig bra forklart! Tror jeg henger med her nå![]()