Hvilken uke fødte du i?

33+4, startet av seg selv.
 
30+0 startet av seg selv,
Dessverre gikk det bare bra for en av de :Heartred
 
30+0 startet av seg selv,
Dessverre gikk det bare bra for en av de :Heartred

Oj.... Gratulerer med den ene! Og så utrolig trist å høre om den andre, særlig etter alt du har vert igjennom i svangerskapet. Håper du blir tatt godt vare på. :Heartred
 
30+0 startet av seg selv,
Dessverre gikk det bare bra for en av de :Heartred

Ånei, så utrolig vondt å lese ❤️ sender deg mange klemmer i denne krevende tiden! Det er jo ikke sånn det skal være å bli tvillingmor.
 
30+0 startet av seg selv,
Dessverre gikk det bare bra for en av de :Heartred
Gratulerer som tvillingmamma!:Heartred For du er jo det, selvom dere sitter igjen med en, og ikke to.
Så ufattelig vondt det må være..Å få en og å miste en på samme tid. Glede og sorg, hånd i hånd.
Og kondolere:Heartred

Sender deg en klem og håper det går bra etter forholdene.
 
Gratulerer som tvillingmamma!:Heartred For du er jo det, selvom dere sitter igjen med en, og ikke to.
Så ufattelig vondt det må være..Å få en og å miste en på samme tid. Glede og sorg, hånd i hånd.
Og kondolere:Heartred

Sender deg en klem og håper det går bra etter forholdene.
Tusen takk ❤️ Er helt grusomt. Har ikke ord.
Vanskelig å være Glad samtidig som jeg bare vil grave meg ned ❤️
 
Tusen takk ❤️ Er helt grusomt. Har ikke ord.
Vanskelig å være Glad samtidig som jeg bare vil grave meg ned ❤️
Heilt forståelig.
Jeg slapp unna med skrekken, gikk i 5 uker å planla begravelse for den ene og dåp for den andre.. Og det var helt grusomt bare tanken på at vi kunne komme til å miste den ene (avvik som var uforenlig med liv om det var alvorlig, men ordnet seg selv). Så kan ikke fatte hvor umenneskelig det må være å faktisk være i den situasjonen..
:Heartbigred
 
Eg fødte tvillingane våre i veke 37+6, igangsatt fødsel :)
 
Kona bar frem tvillingene våre (toeggede). Vannet gikk i uke 30+6, hun ble lagt inn på Rikshospitalet og gitt antibiotika og riehemmende. Da fødsel tok seg opp ble hun sendt med ambulanse til Drammen fordi alle nfi i Oslo og Akershus var fulle. Der ble barna tatt ut med haste-ks i uke 32+3. De trengte noen dager med cpap pustestøtte, antibiotika, lysbehandling, 1.5 uke med varmeseng og 3 uker på nfi flr vi ble sendt hjem fordi det var for fullt der. Nå er de straks 3 år og friske og raske :) <3
 
Back
Topp