Hvilken uke er jeg i??!?

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
I følge mens termin er jeg 12+4 idag. Var på ul idag, og fosteret var bare 41mm, så han sa jeg var i uke 11.. Hvordan i all verden veit jeg hvor langt jeg er på vei?? Og når jeg evt er i uke 12?? Skjønner ikke bæret.. Men babyens hjerte slo som bare det :) <3ImageUploadedByBV Forum1396261162.618180.jpgImageUploadedByBV Forum1396261175.618212.jpg

Sent from my IPhone 5C :)

Hmm... prøv å google foster 41 mm? og se om du finner noe i hvilken uke man er da?

Er det fosteret eller jeg som er 11 uker? Hmmm.. Jeg får fortsette å "telle" den terminen etter mens, så får jeg høre med jordmor når jeg skal dit igjen.. :)

I følge bv gravid app, er 41mm uke 11...ImageUploadedByBV Forum1396261852.368602.jpg

Tror jeg ville holdt på egen termindato frem til oul:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hold på din egen termindato du, så får da heller justerast ette du har vært på OUL :)

Det er menstermin som gjelder fram til oul. Frem til dette vokser de litt forskjellig og man skal ikke flytte termin etter hver ul da.

Jeg har vært på ul hver uke, og 10+6 var den på 4,12! Så enten har du hatt senere ul, eller så kan kanskje målingen ha vært unøyaktig? Uke 12 vil si mer.

Jeg får tviholde på mens termin til oul, så vi segla som skjer :) Takk for svar :)

Back
Topp