Hvilken uke er du i og hvordan har du det ?

Er 36 uker i dag. Sover rimelig dårlig pga smerter og har lite overskudd, men det går fint. Føler meg ekstremt heldig og ser veldig frem til å møte det lille regnbuebarnet vårt:Heartred
Siden vi har planlagt ks den 21.januar vet vi at det maks er 2 1/2 uke til.
 
Er 34 uker nå, og kjenner formen begynner å bli litt dårligere. Har heldigvis bare 3 uker igjen på jobb. Sover dårligere om natta, og må hvile litt i løpet av dagen!
 
34+1. Sliter så innmari med å sove om dagen. Er så slitsomt. I natt fikk jeg ikke sove, sovna til slutt kl 6.30 ca og fikk sove ca 3-4 timer med avbrutt søvn, da jeg har to andre som da våkner.. Har ligget i senga siden 22.30 i kveld, sto opp igjen 1.30 For jeg får jo bare ikke til å sove. Uansett hvor trøtt jeg er. Får vel ikke sove før om en time eller 2 hvis jeg er heldig.
Ellers har jeg en del bekkenplager og begynner å bli veldig lei :( gleder meg til å få kroppen min tilbake, og endelig møte lille jenta mi:Heartred
Puh, dagens utblåsning :confused5
 
I uke 37, sliten nå, men går helt greit
 
33+0 og begynner å bli drittlei! Kroppen et konstant vond og øm, jeg har halsbrann hele tiden, leggkramper, urolige bein, er tungpustet bare av å gå til og fra do, sover dårlig og har lite overskudd til toåringen. Jobber 50% men tar vakt for vakt. Skulle ønske tida gikk fortere..
 
35+0 i dag, og er veldig klar for at hun skal komme nå! Orker ikke å være gravid stort lenger... Ser fram til å få tilbake kroppen min
 
35+1 i dag og begynner å bli skikkelig lei. Tror jeg har alle plagene i boka. Det verste er at jeg føler meg nesten konstant helt utmattet, blir sliten bare av å reise meg opp fra sofaen og de siste par ukene har jeg sovet skikkelig dårlig. Jeg sliter med å sovne og når jeg først har sovnet våkner jeg en halvtime senere fordi jeg må enten snu meg eller tisse. Og etter tre-fire timer i senga med forsøk på søvn har jeg ofte så mye vondt i kroppen at jeg like så godt kan stå opp. Nettene føles egentlig mer som en kamp enn som hvile- og det bidrar vel ikke akkurat til at jeg føler meg opplagt på dagen... :dead:
 
God klem til alle med vondter og dårlig søvn jeg føler med dere! I dag var vi oppe 04:30 da brant halsen verre enn verst :wacky::depressed:
 
36 uker på vei og ligger med modningsrier og 1-2 cm åpning. Alt er vondt, slitsomt og smertefult.
 
Back
Topp