Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi så på den, virket helt super Ble ikke den pga at den er så svær og at vi kom over et tilbud på en annen vogn som var fryktelig rimelig. Men fant ingenting galt med Maxi cosi. Jo, bortsett fra at man ikke kan klikke seter fra andre merker på denHar en babyjogger city premier som vi skal ha som bilvogn, har bilstoladapter til denne. Så kjøpe vi maxi cosi lila xp plus som «hovedvogn». Spent på hvordan den er da jeg ikke kjenner noen som har den fra før
Ja den er ganske stor, og vi har også kjøpt cybex bilstol. Derfor vi tenker babyjogger blir en bilvogn. Kommer til å ta med meg maxi cosien dersom vi skal være borte en helg osv da jeg synes den virker bedre. Nå får vi bare håpe guttebassen er en vognbabyVi så på den, virket helt super Ble ikke den pga at den er så svær og at vi kom over et tilbud på en annen vogn som var fryktelig rimelig. Men fant ingenting galt med Maxi cosi. Jo, bortsett fra at man ikke kan klikke seter fra andre merker på den