Hvilken type vogn anbefaler/tenker dere å kjøpe?

Tusen takk for alle gode tips! Skal på nettet og se på de dere nevnte. Så finner jeg nok min favoritt etter hvert. Har god tid på meg...

Til de to første hadde jeg en emmaljunga, stor og tung, men veldig praktisk på vinterføre og dårlige veier. Den vognen ble solgt, men vi har en annen vogn (husker ikke engang hvilket merke det er) hos foreldrene mine. Ikke så fancy sak, men jeg tror vi satser på å bruke den, for å slippe å kjøpe noe. Har ikke vogndilla akkurat, og så lenge vognen er noenlunde grei å trille så får den duge.

Har en quinny 3xl fra første mann, tenker å bruke denne og en OTH urban jungle tvilling/søskenvogn som fremdeles er i bruk. Har vært svært fornøyd med begge vognene;)

Vi har ei simo kombivogn etter jentene som vi bruker. Den er ikke brukt akkurat så mye. Har ikke hatt jenter som har villet ligge i vogn og bor slik til at vi må bruke bil for å komme de fleste steder. Så den ser ny ut, annet enn at den er kjip søvgrå og svart. Har kant inni som er rosa da, så må ha annen hvis det blir jente. Har egentlig lyst på ny vogn, men så lenge denne funker og vi fra før ikke har hatt noen vognunger, bruker vi ikke penger på det. Kommer til å kjøpe ny vogn som brukes når de blir litt større derimot. Har to vogner som er brukt på kjøpesenter ol når de begynner å bli et halvt år og oppover som er mye mer brukt, men de er ikke noe gode, så trenger ny sånn.

Back
Topp