Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min første vogn var emaljunga,en veldig god og romslig vogn. Men en veldig tung en. Så den solgte vi. Til minste jenta vår kjøpte vi Tfk og har ikkje angra et sekund En kjempe god og ikkje minst lett vogn Vi kjøpte på kiddies24.com
jeg sett på stokke explory vognen .. så den må vi inn i en butikk å teste.. men det blir nok ingen innkjøp av sånne ting før helt til slutt .siden vi flytter inni hus ca1mnd før termin!!har rett og slett ikke plass at det skal stå der i flere mnd!
Er strålende fornøyd med bugaboo cameleon! har den etter storebror! Genial vogn for oss! Diger bag, lett, tar liten plass, snerten, vinterhjul, 4 hjul, råenkel og manøvrere, og bitteliten sammenlagt!
Har tfk nå. Kjempe fornøyd med den. Blir vel å bruke den. Må vel ha en vogn til, storebror har vel behov for vogn ennda. Så får vi se om vi kjøper søskenvogn eller ikke.
Her blir det en mørk blå simo kombi vogn etter eldstemann på 15
Så vi skal ikke kjøpe ny vogn da denne er fint lite brukt og ser så og si ny ut
Ja den er nok av den tunge sorten, ikke som disse nye superlette, men vi klarte å bruke det før, så vi skal nok kalre det denne gangen også
Mulig vi ønsker oss en litt mindre tralle av søster til mannen da hun spurte nå i jula hva trengte til den lille av utstyr
Jeg er veldig usikker på hvilken vi skal ha. Har en Emmaljunga Edge duo som lillemor bruker nå, men siden det nå kommer tvillinger må vi investere i ny vogn. Er veldig glad i Emmaljunga, men vet ikke om muligheter for å kjøpe Monkey (tvillingvognen) brukt eller om det er en helt ny modell.. Ellers har jeg sett litt på tfk Eller mountain buggy duo. Gidder liksom ikke bruke en formue på ny vogn når det finnes så mye bra og billigere på nett..
Spørs helt på hvor du bor, tror jeg!
Vi bor på landet og der det snør MASSE, så vi er veldig glad vi valgte Emmaljunga Edge duo, sport modellen.
Litt tung ja, men den er SUPER å trille, til og med på kjøpesenteret. Stor og god, noe som var bra siden lillemann var en lang baby.
Vi skal bruke den samme vogna til neste, bare kjøpe søskensete
Har ikke erfaring med de mindre vognene så kan ikke anbefale annet enn denne hehe
Her blir det Simo kombivogn, som vi har etter de to største. Syns det er greit med ei robust og "tung" vogn.. Kunna ikke hatt ei vogn med 3 hjul her vi bor ihvertfall..
Sist hadde jeg vel totalt 5 vogner, den jeg likte best var Tetonia S3. Var super fornøyd. Blir vel noe slik denne gangen, men en ny model har sikkert kommet. Ellers synes jeg Emmaljunga har fine vogner.
Jeg elsker vogner. Før hadde jeg som hobby og kjøpe brukte og reparer og pusse dem opp for så å selge dem igjen så har vel hatt over 40 vogner innom. Som babyvogn sverger jeg til brio happy duo. ELSKER denne men gamle modeller er tunge og knirker så burde være mer enn 2011 modell for at den skal være skikkelig god.
Som stort barn vogn synes jeg både mountain buggy og easywalker er veldig bra.
Nå må jeg kjøpe tvillingvogn og tenker det blir mountain buggy.