hvilken type tran gir dere til deres barn??

oggi sin

Gift med forumet
Emil får møllers tran- med ekstra mye omega-3 i.. finnes det noe tran de små burde få, evnt ikke burde få?? han får også sanasol.. hva får deres små?

møllers tran med sitronsmak

Moo skrev:
møllers tran med sitronsmak

Sign!

Vi gir ikke tran, vi gir Eskimo-3 for barn med omega 3 og D vitaminer.
Sanasol har jeg hørt man ikke skal gi barna før de er 3 år, så da er mine for små til å ta dette enda.

det står så lite på pakkene både om tranen som er for harsk for de små å sanasolen. må inn på kjøkkenet å sjekke om det faktisk står noe på dissa flaskene.. noen som har noe link jeg kan finne ut av mer på??

Møllers tran med sitron og sanasol.

Jeg gir de der møllers fiskene. Hun er et mareritt med tran, men disse tar hun frivillig. Bedre enn ingentig hvertfall :)

Gir den gode gamle møllersen med den fantastiske deilig transmaken *pjuk* nåja unga får det jo i seg.

har faktisk ikke prøvd den med sitron.
sanasol venter jeg med. får de snusen i at den er god, vil de ikke ha tran  og tran er bedre enn sanasol.

Sunniva snopesyk skrev:
Jeg gir de der møllers fiskene. Hun er et mareritt med tran, men disse tar hun frivillig. Bedre enn ingentig hvertfall :)

Samme her

Mi snuppe får disse fiskene, og det er hun som husker på de.

Står ingenting på Sanasol-flaskene, men gjorde det før. Det er søtningsmiddel i den (om ikke den har endra seg siden sist jeg sjekka), derfor anbefales den ikke til barn under 3 år.

Back
Topp