Hvilken type tester har dere brukt, og tester dere enda?

Testet til jeg fikk 3+ på digital og er ferdig. Kunne gitt meg før, men gjorde det mest fordi jeg syns det er gøy :p
 
Startet med babyplan tidligtest. Trodde 21 tester skulle vare til noen måneders prøving, men nå er jeg tom, ca 14 dpo :hilarious: Fant på den utrolig teite ideen å sjekke når på dagen testene er sterkest, og skremte meg selv skikkelig siden de var sterkest på annengangsurin. Tenkte det kanskje var på vei nedover. Så nå tester jeg morgen og kveld. Skikkelig unødvendig, men så lenge det holder meg rolig og gir meg følelsen av kontroll på situasjonen så lar jeg meg selv styre på (jeg har også fortsatt å tempe og følge med på hvilepuls, men det må jeg gi meg med snart, kjenner jeg!:dead:)
Da jeg gikk tom for babyplan kjøpe jeg en pakke med strimler fra makesure. Håper jeg klarer å gi meg når den pakken er tom! Har og tatt en digital som viste 1-2, og tenker å ta en til når jeg tror den sier 3+ :)

(neida , jeg er ikke styrete i det hele tatt! :dead:)
Akkurat sånn er jeg også :hilarious:
 
Jeg liker de digitale jeg og har nå tatt to (2-3 og 3+ uker). Dette for å bekrefte at det er stigning, men også at jeg faktisk er gravid da jeg nesten egentlig ikke skjønner det helt enda:hilarious:
 
Back
Topp