Hvilken type komfyr har du?

Tanntrollet09

Forumet er livet
Ja, det lurer jeg på. Og er du fornøyd eller skulle du ønske du hadde noe annet?
Vi skal kjøpe oss komfyr, og jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal velge. Vanlig med plater, keramisk topp, induksjon eller noe annet...
Jeg tenker induksjon må være mest barnevennlig og sikkert.

finns d med plater enda..? hadde kjøpt keramisk topp..med innduksjon så må du jo bytte ut alle panner (mest sannsynlig)..

Kan absolutt anbefale gasskomfyr! Er helt frelst, det er enkelt å bruke, enkelt å styre varmen, det går utrolig kjapt. Og så er det billig(gassen altså) i tillegg! Vi hadde gasskomfyr fra smeg[:)]

ORIGINAL: vidunderet

finns d med plater enda..? hadde kjøpt keramisk topp..med innduksjon så må du jo bytte ut alle panner (mest sannsynlig)..

Ja, faktisk[8D] Hehe. Vi har ikke så forferdelig mange kasseroller, så det er ikke noe problem når det kommer til induksjon.

ORIGINAL: Ophelia

Kan absolutt anbefale gasskomfyr! Er helt frelst, det er enkelt å bruke, enkelt å styre varmen, det går utrolig kjapt. Og så er det billig(gassen altså) i tillegg! Vi hadde gasskomfyr fra smeg[:)]

Synes det høres så skummelt ut med gass og sånn i huset jeg[:-]

va har nettopp kjøpt med induksjon nå.Men ikke fått testet den ennå da vi må få strøm til kjøkkenet først[8D]Men de vi kjenner med det er veldig fornøyde.Varmer opp veldig fort,og tar du av kasserollene så er ikke plata varm i det hele tatt,kan fint ta på den.Føler det er en trygghet at plata ikke blir varm om det ikke står kjeler på den og at barna ikke kan brenne seg på plata.

har en innebygget induksjonstopp, genialt! koker fort og fort kald. og du kan ikke bruke platene uten at det står en kasserolle/stekepanne som er for induksjon på.

vi har keramisk topp.. fornøyd med det

Stekeovnen er siemens og induksjonstoppen er BEHA[:D] Elsker min stoooore induksjonstopp og kunne ikke tenkt meg noe annet enn induksjon[:D] Stekeovnen bruker vi ikke så ofte men har mange finesser vi ikke vet hvordan man bruker[8D]

vi har electolux med kjeramisk topp

men ønsker meg gassovn[:)]

kjøpte induksjon for en mnd siden og fatter ikke hvordan jeg klarte induksjon meg uten, men vær forberedt på å brenne endel mat i starten[8D]
å nei du trenger ikke bytte ut alle kasserollene kun de i aliminium
de andre kan brukes på induksjon topp

er kjempefornøyd med induksjon

ORIGINAL: MaRtE:)

har en innebygget induksjonstopp, genialt! koker fort og fort kald. og du kan ikke bruke platene uten at det står en kasserolle/stekepanne som er for induksjon på.

Sign

Jeg er kokk, så jeg har prøvd både gass, vanlige plater, induksjon og keramisk.

Jeg har keramisk selv, men så FORT den viser tegn på å ryke, havner den på hue og ræva ut. Induksjon er GULL!
Ingen over, ingen ved siden.

vi har BEHA innebyggingskomfyr med keramisk topp og er veldig fornøyd [:D]

Hadde kjøpt induksjonstopp, er veldig fornøyd med min, det er jo snart jul så du kan jo ønske deg nye kjeler hvis du ikke har det.. ( test om de er magnetiske, er de det så kan du bruke de..

Har keramisk. Funker til sitt bruk, men ved første mulighet blir den bytta ut til fordel for induksjon.

Ser ut som vi skal gå for induksjon[:)]

ORIGINAL: frøken plaske

vi har BEHA innebyggingskomfyr med keramisk topp og er veldig fornøyd [:D]

samme her...vi har to bygd inn side om side..8 kokeplate e' konge [:D]

Back
Topp