Hvilken type jobb har dere?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Har dere en jobb med mye stress og masse løping?
Er egentlig stress næbra for fosteret?
Sist jeg var gravid, så jobbet jeg i en gruve og fikk svangerskapspenger ganske fort da jeg ikke fikk lov å jobbe og de kunne ikke tilrettelegge.

Vet ikke om vårt stress påvirker,men tror ikke det påvirker så mye. Er jo normalt og jobbe fram til permisjon.
Jeg jobber som konduktør og kommer til å jobbe i toget fram til rundt 4 mnd også får døm tilrettelegge utenfor toget. Sist gang jobba jeg til jeg var 5,5mnd i toget og det var tungt og vondt for kroppen så gir meg tidligere denne gangen. Jeg har jo en jobb som kan være stressende,mye gåing og tunge løft og det tar på for kroppen og gå på bevegelig underlag.

Jeg jobbet som helsefagarbeider på sykehjem sist svangerskap, og der er der mye småløping/gåing og stress. Det gikk kjempefint for min del fram til uke 31, da var det kynnerne som ble så kraftige at jm ikke ville la meg jobbe lengre. Nå skal jeg jobbe i en demensbolig, tror det er et annet tempo der. Så nå satser jeg på å få jobbet tiden ut:)

Sist jeg var gravid jobbet jeg i restaurant/bar med høyt tempo hele tiden, da fikk jeg svangerskapspenger fra rundt uke 20 :) Det var vel nesten mest pga. fare for berusede mennesker, slag/spark mot magen osv, men også pga det høye tempoet.

Denne gangen jobber jeg på kontor, så håper å være i jobb til jeg føder nesten :)

Jeg er frilanser, som fotograf og stylist. Hektisk og tungt, men også veldig deilig å styre dagene helt selv. Elsker det. Ikke måtte ringe arbeidsgiver å si jeg er syk. Kan ligge i senga å jobbe en dag om jeg er slækk.

Institusjon for barnevernet, snart ut i svangerskapspenger gitt. Ble både slått og sparket i magen sist svangerskap, så kaster inn håndkleet mye før denne gangen!