Hvilken type bolig har dere?

Enebolig, og gud jeg er så glad for det ;)

Vi bor i en eiet enebolig på ca 150kvm i boa. Ca et mål med tomt. Her er det mange prosjekter under planlegging og allerede i gang (både inne og ute). Koser oss med det :)

Vi eier enebolig :)

Leier leilighet :)

Vi har rekkehus. Det er 140 kvm boareal, med tre soverom. Vi blir boende foreløpig, selv om barn nummer tre er på vei. Eldstejenta får enten overta kjellerstua etterhvert, eller så flytter vi på sikt. Akkurat nå gjør formen min det uaktuelt å flytte! I stedet pusser vi opp stua. Vi legger nytt gulv og bytter ut alle møblene. Så blir stua litt mer praktisk med tanke på at det blir fullt hus her!

Vi eier en stor enebolig fra 54, i et gammeldags boligfelt med store tomter. Stortrives her barneskolen ligger 400 meter herfra.

Enebolig i rekke på ca 120 kvm. Er 3 soverom så vi greier oss, men kjipt å "miste" gjesterommet når man har familie på andre siden av landet. Men man finner løsninger :-) drømmen er enebolig med 4 soverom + loft/kjellerstue, men vi får bo her noen år til :-)

Vi kjøpte huset etter mine foreldre i fjor, enebolig fra 1981, trengs en del oppussing, men det tar vi når ungene har blitt litt større, satser på at vi har både litt mer overskudd og penger da :)

Har småbruk med en passelig stor enebolig

Back
Topp