Hvilken type bag til føden?

Bkno3206992

Blir kjent med forumet
Lurte på hvordan størrelse dere har tenkt å ta med til fødselen? Er i dilemma om jeg skal gå for en bag eller en liten koffert her.
 
Lurte på hvordan størrelse dere har tenkt å ta med til fødselen? Er i dilemma om jeg skal gå for en bag eller en liten koffert her.
Jeg tenkte å bruke stelleveska. Den er som en liten ransel.
Etter å nå ha skrevet liste over hva som skal med til baby og til meg så tror jeg det blir litt lite å ha kun stelleveska... Kanskje ha en bag til meg ved siden av, eller ha alt i en liten trillekoffert... Hmm...
 
Last edited:
Jeg bruker en 50l Helly Hansen duffel bag. Foretrekker å ha for mye plass, enn at det blir stappa :)
 
Sniker. Vi har pleid å bruke en sånn cabin hand luggage trillekoffert :) Også har mannen hatt med seg en sekk til hans tøy
 
Her blir det nok pakka i en stor strandveske :)
Tenkte liten koffert men det blir litt mye.. må eg ligge inne veldig lenge så får sambo hente någe ;)
 
Har en Nike bag jeg tenkte å bruke. Den er ikke så utrolig stor, men har god nok plass til at jeg får med meg alt jeg trenger. Om jeg mot formodning ikke skulle få plass til alt, bruker jeg stellevesken til mini sine ting :happy:
 
Jeg har en trille bag. De to andre gangene jeg hr født så har jeg hatt en liten koffert til fødselen og en en liten til barsel slik at mannen har byttet etter at jeg har kommet over på barselhotellet. Men nå i korona tar jeg alt i en bag. Jeg har også pakket med meg en del snack. Jeg er så sulten etter fødsel at jeg måha tilgang til masse forskjellig. Kommer nok også til å stappe noen ting til mannen også oppi.
Tar en trille bag heller en en bag pga at hvis mannen ikke er der og ikke kan være med meg opp på føden så må jeg ha mulighet til å få tingene med meg opp selv.
 
Her blir det nok en vanlig bag, satser på mannen får komme inn å hente oss om han ikke får være det. Tviler på jeg klarer å få med meg to babyer og bag alene uansett om jeg har hjul på bagen eller ikke
 
Syns det var greit å ha litt plass i bagen, så brukte egentlig bare den første og beste jeg hadde hjemme (en hummle bag). Men hadde sikkert klart meg med noe mindre. Ser fordelen med mindre også da det ikke trenger å se ut som at du skal flytte inn.
 
Denne pakket jeg i sist: https://www.xxl.no/helly-hansen-duffel-bag-2-30l-bag-gra/p/1105166_33_style
Til babyen pakket jeg i stellevesken, og pappaen pakket til seg i en liten sekk.

Denne gangen blir det pks, så jeg blir lagt inn en dag før og skal være i 4 dager minst så jeg pakker nok i en større bag denne gangen. Må også ha plass til litt snacks etc, vet jo ikke hvordan koronasituasjonen er og om jeg får handlet i kiosken :bag: Pakker til frøkna i stellevesken denne gangen og. Vi er usikre på hvor lenge pappa får være med på barsel, og om han kan komme og gå. Det blir nok til at vi slenger en shorts, noen underbukser, sokker og et par t skjorter i den store bagen min. Jeg syntes det var koselig å ha på egne klær på babyen sist, så vi tar med klær nå og selv om vi i hovedsak lå hud mot hud så ble det gjerne et skift om dagen :)
 
Jeg har bare en halvstor Nike-bag.. Satser på det holder :)
 
Bruker en ganske stor Helly Hansen eller Kari Traa bag:)
 
Jeg pakker nok i en trillekoffert (typ håndbagasje på fly) til meg, også bruker jeg stellesekken til å pakke til babyen. Så tar vi en liten sekk med skift og toalettsaker til pappaen, er vel liten sjans for at han får være der, men noe kan jo være greit å ha liggende i bilen dersom fødselen drar ut som med de to andre.
 
Back
Topp