Hvilken twist er din favoritt???

ORIGINAL: tuppa86

hehe...[:D] Har sotte her å fundert på koss ein som e favoritten læng no.. va å henta mæ marspiangris no, å DA kom æ på det!!
Marsipaaaaan'n i twist'n e bæst av aill[:)]
Å d virke som æ har får deinn heilt for mæ sjøl her på forumet [;)]

hehe
ja den er god, men den får du av meg hvis jeg får bananen din hehe...
men kommer pappa på april forumet så må du sloss for marsipantwisten din hehe....+ lakrisen da[:D]

ORIGINAL: *Prinsessa

ORIGINAL: tuppa86

hehe...[:D] Har sotte her å fundert på koss ein som e favoritten læng no.. va å henta mæ marspiangris no, å DA kom æ på det!!
Marsipaaaaan'n i twist'n e bæst av aill[:)]
Å d virke som æ har får deinn heilt for mæ sjøl her på forumet [;)]

hehe
ja den er god, men den får du av meg hvis jeg får bananen din hehe...
men kommer pappa på april forumet så må du sloss for marsipantwisten din hehe....+ lakrisen da[:D]

Æ klare itj banantwisten, så deinn ska du få av mæ, hvis æ får marsipanen fra dæ jah[;)] Faren din kainn få lakrisen å hainn, hvis æ får marsipanen[:)]

så isteden for å kjøpe en twist pose og plukke ut 4 stk twist og resten kan kastes, så kan man bestille i løsvekt hos freia. eller så kan man kjøpe løsvekt i karl johan på freia butikken[:D][:D][:D]

åååå fikk lyst på twist jeg nå[8D]

Vi kunne kjørt en "hemmelig twist venn" [8D]
- Så hadde alle fått baaare favoritter [:D]

(Min favoritt er forresten den harde karamell saken med svart papir...)

Joda, jeg må nok fighte litt med mange andre her inne... Det er banansjokoladen som gjelder![:D] Men kan fint trykke i meg daimen, de med krisp inni, mørk sjokolade og div. andre[:D] Egentlig ei lakris jente, men syns ikke den lakrisen i twisten er spesielt god[&:]

hemmeligvenn twisten ja hehe....

å vi må nok sloss litt om godsakene ser jeg her [:D]

twisten er som konfekten, det er kun en liten håndfull som er spiselig[&:] enten er det masse nøttegreier jeg ikke tåler eller så er de fulle av no flytende drit, som jeg alltid lurte i brodern som liten haha....

Jeg har nettopp dytta i meg mange tiwst og funnet ut at de aller fleste er mine. BARE MINE! Sambo fikk blikket som kunne drepe når han nærma seg twist-skåla.

ALLE[:)]namnam!!![:)]

ORIGINAL: Jettemor82

banan! [;)]

Daim............. NAMINAM

Back
Topp