hvilken trille?

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Er på utkikk etter trille til jenta vår, da emmaljunga sin sportsdel ble veeldig tung da vi bor høyt oppe... Den skal være god å svinge med, veltesikker, ser helst at ryggen kan legges helt ned, "handlekurv", fin og se på, den skal være lett, og ikke så veldig høyt priset. Jeg er veldig sær på vogner, har mine krav!! ;) Hva anbefaler dere?
 
Oj, det var jo litt av noen krav ja :p Se på den skrytetråden, tror racheyrayray hadde funnet en fin en!
 
Vi har kjøpt zero2four la cruz trille, den er stødig i stoffet, virker solid, men nesten full liggestilling, god å holde i, lett å trille og en liten handlekurv sak under, det eneste jeg ikke liker er hjula, de er av plast. Jeg kunne heller tenkt meg noen kraftigere hjul egentlig, men denne passa bra for oss som skal hovedsakelig ha en trille til å reise med. Denne trilla var ikke god på grus, ellers er jeg veldig fornøyd. Det sto mellom denne vi kjøpte og Chicco Liteway.
 
Hm, ja, dette er vanskelig.. vil helst ikke ha hjul der det er to småhjul i et hjul kan man si :) dårlig erfaring fra før av.. er også litt grus noen steder i byen her.
 
Ja, veldig vanskelig å velge, tok meg lenge:p
Er veldig mange triller som har to hjul da:-/
 
Har en zero2four som jeg elsker. 799 på barnas hus outlett

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Er også fornøyd med zero2four!;)
 
Back
Topp