Hvilken tlf har du?

Har samsung s7 edge. Elsker den. Veldig bra bildekvalitet, batteriet holder godt og den har alt jeg trenger. Og mere til :p
Jeg sverger til samsung da :p

Samme her

Sony Xperia z 3 compakt eller hva nå det heter :-P veldig fornøyd men til mitt bruk vare ikke batterie lenge nok.

Takk for mange svar :) men dere iphone folk hva er forskjellen på iphone 5 og 6???

Veldig fornøyd med min Samsung Galaxy S6, kunne ikke tenkt meg noe annet enn Samsung :)

Takk for mange svar :) men dere iphone folk hva er forskjellen på iphone 5 og 6???
Iphone 6 er en nyere verson. Bedre batterkapasitet, nye oppdateringer (men det følger iOS) og telefonen har fått nytt utseende. Tynnere, lettere og større skjerm. Om du skal ha iphone vil jeg anbefale 6 fremfor 5.

Jeg har 5s, gubben har 6. Min begynner å slite litt med batteriet fordi jeg har hatt den noen år (typisk iPhone-problem), ellers funker den helt fint for meg. Gubben sin er en del større, og sikkert litt raskere, tror kanskje kameraet hans er bedre enn mitt, ellers virker de ganske like for meg, men nå er ikke jeg den mest teknisk kompetente :P

Samsung J5. Veldig bra til den prisen :) Fornøyd med den.

Har samsung s7 edge. Elsker den. Veldig bra bildekvalitet, batteriet holder godt og den har alt jeg trenger. Og mere til :p
Jeg sverger til samsung da :p
Samme her! :)

Samsung galaxy s5! Fornøyd med den, men begynner å bli noen år gammel, så skal bytte til Samsung galaxy s7 edge i løpet av høsten. Sverger også til samsung/android. Iphonen jeg hadde ga jeg vekk etter 4 mnd. :p

Gikk for en Huawei P9 og er veldig positivt overrasket - batteriet holder ganske bra (men må lades like ofte som med samsungen jeg hadde. Har nok mer med mitt bruk enn noe annet)

iphone 6 :) veldig fornøyd. Men nå har jeg bare hatt iphone :p

Samsung s5 neo.
Fornøyd med den.

Samsung galaxy s5. Fornøyd :)

Her er det Sony. Xperia z5 denne gangen. Veldig fornøyd med det. Godt batteri og kamera, og vanntett til en viss grad :-)

Har samsung a3 elsker den. Vurderer og kjøpe den nye versjonen av den. ☺

Back
Topp