Hvilken tlf anbefaler du??

Xperia x8 

Fikk den for ca 2 uker siden og er MEGA fornøyd.
Trodde det skulle bli vanskelig å treffe tastene på skjermen når man skrev meldinger, men det funker helt kruters.
Liker at jeg kan slå av 3g trafikken og kun bruke nett via WiFi, så slipper man dyr telefonregning.
Kameraet er jo ikke super bra, ingen blits eller fokus, men jeg har digitalkameraet til skikkelige bilder og tar bare bilder av og til med telefonen.

Htc desire

Vanligvis kjøper jeg meg ny tlf hvert år.. Men denne gangen er jeg fornøyd[:)]

Hva er det med den som er at du er så fornøyd da?[:)]
ORIGINAL: Gitte__

Htc desire

Nokia 5230.....

En touchtelefon som ikke er dyr,og god i bruk.

Jeg elsker Nokia da....[:D][:D][:D]

betalte 1300kr UTEN abn[:)][:)]

Iphone, det blir din personlige telefon, og mangler du noe så kan man bare legge det til. I love my iPhone!! Ikke noe annet mer!!!!

Iphone Den er gull verdt. Den har jo alt. Du kan få alt mulig av apps. Og alle appsene er bra, ikke sånn som på Android. For sambo laster ned spill, starter spillet og popper opp reklamer og får ikke spilt. Greit det er gratis, men han blir jo irritert.
Det fine med Iphone er at touch skjermen er så bra. I fht. samsung galaxy spicaen til sambo.. Kommer ikke til å bytte ut iphone mot noe annet. Eneste oppgradere til iphone 4 etterhvert.. [;)] Bruker den mye i senga til å kikke her inne og oppdatere facebook[8D]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Iphone Den er gull verdt. Den har jo alt. Du kan få alt mulig av apps. Og alle appsene er bra, ikke sånn som på Android. For sambo laster ned spill, starter spillet og popper opp reklamer og får ikke spilt. Greit det er gratis, men han blir jo irritert.
Det fine med Iphone er at touch skjermen er så bra. I fht. samsung galaxy spicaen til sambo.. Kommer ikke til å bytte ut iphone mot noe annet. Eneste oppgradere til iphone 4 etterhvert.. [;)] Bruker den mye i senga til å kikke her inne og oppdatere facebook[8D]

Har ikke vært plaget med at reklamen popper opp og at jeg ikke får spilt. [8|]
Reklamen er jo bare øverst eller nederst på skjermen. Legger nesten ikke merke til den jeg. hehe [:D]

Elsker min Iphone ! [:D]

Jeg er veldig fornøyd med min Sony Ericsson Satio som jeg har hatt i snart 1 år. Bildekvaliteten er utrolig bra for å være en mobil [:D]

ORIGINAL: Metemor

Elsker min Iphone ! [:D]
[:D][:D]

ikke kjøp deg SE xperia 10mini pro iallfall! Den er ikke noe bra! Angrer på at jeg bytta ut Iphone med den altså[:(]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Vurderer litt HTC sin wild fire.[:)]

Har denne... :)
Tror jeg er fornøyd, men jeg er ikke noen superbruker av telefon...

Iallefall IKKE SE Vivaz.. Makan til møkk.. Bra bildekavalitet, men thats it.. [:'(]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Hva er det med den som er at du er så fornøyd da?[:)]
ORIGINAL: Gitte__

Htc desire

Den har alt[:D] Bra kamera, android, markedet er genialt[:D]

Back
Topp