Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns disse appene sier litt forskjellig, så er nysgjerrig på hva dere har.
Her var siste dag i siste menstrasjon 10/08. EL 27.08 og forventet termin da 20.05
Siste mens var 26.7. EL 7.8. Har 26 dagers syklus. Det merkelige denne gangen var at jeg blødde og spottet hele den dagen jeg skulle hatt EL. Så spørsmålet er jo da om det var EL, eller om det var en festeblødning. Var en stund siden vi hadde hatt sex med tanke på gitt EL dato. Så er isåfall supre til å overleve disse svømmerene til gubben. Det vil vel vise seg etter UL tenker jeg..
Men går jeg ut ifra 26.7 som utganspunkt er termin 4.5.19.
Siste mens var 26.7. EL 7.8. Har 26 dagers syklus. Det merkelige denne gangen var at jeg blødde og spottet hele den dagen jeg skulle hatt EL. Så spørsmålet er jo da om det var EL, eller om det var en festeblødning. Var en stund siden vi hadde hatt sex med tanke på gitt EL dato. Så er isåfall supre til å overleve disse svømmerene til gubben. Det vil vel vise seg etter UL tenker jeg..
Det er første dag i siste menstruasjon du skal bruke som utgangspunkt, ikke siste dag.
Du får standardtermin frem til OUL. Den tar kun utgangspunkt i standard syklus og første dag i siste mens. Norsk svangerskapslengde er 40+3. Om du bruker utenlandske app'er eller beregninger kan du få 3 dager tidligere termin, siden svangerskapet der beregnes til 40+0.
Hehe ja, gikk litt fort i svingene her [emoji85]. Det du skriver forklarer jo godt at jeg får 17. Og 20. Mai. Da holder jeg meg til 20. Jeg.
Akkurat samme som meg, 26.07. Men har 26 dagers syklus . Blir spennende hva ul sier.Siste mens var 26.7. EL 7.8. Har 26 dagers syklus. Det merkelige denne gangen var at jeg blødde og spottet hele den dagen jeg skulle hatt EL. Så spørsmålet er jo da om det var EL, eller om det var en festeblødning. Var en stund siden vi hadde hatt sex med tanke på gitt EL dato. Så er isåfall supre til å overleve disse svømmerene til gubben. Det vil vel vise seg etter UL tenker jeg..