Hvilken termin å forholde seg til.

Mamma til 2

Glad i forumet
På tidlig 17/12 ul fikk jeg vite at jeg var 12 uker på vei med termin 6 juli. Altså 15 uker idag. Idag hos en gynokolog mente han at jeg var bare 14 uker på vei.

Jeg forholder meg til menstermin fram til ordinær UL, har lest at det er vanskelig å sette termin så tidlig i svangerskapet.

Ja har også lest det. Tror bare jeg og gjør det. Blir jo kjempe forvirra av å bli satt frem og tilbake i hytt og pine :)

Menstermin frem til oul her, og den stemte sånn ca på tidlig ul i uke 8 og :)
De vokser ofte i rykk og napp såpass tidlig, så det er ofte det ikke stemmer med tidlig ul

Jeg går også etter mensterminen. Ble satt fram nesten en uke da jeg var på ul i slutten av desember. Men venter til ordinær ul før jeg tror det!

Menstermin frem til OUL. Er 14+3 i dag i følge den, men 15+0 i følge tidlig UL. Men vil ikke bli skuffet og bli flyttet tilbake igjen. Så forholder meg til den "tregeste" ;)

På ul i uke 9+5 mente jm at fosteret var like over 8 uker, nå i uke 12+4 hadde fosteret tatt seg mye igjen til 12+2 :) så den vokser veldig i rykk og napp her:-)

Eg hadde reknet meg frem til termin 25 juli men etter tidlig ul ble eg satt til 14 juli. Noe eg ikke får til å stemme så eg får vente på oul å se hva di sier der.

Back
Topp