Hvilken telefon har DU?

Skytten84

Glad i forumet
Aner ikke hvilken telefon jeg skal kjøpe. Kom gjerne med tips, om hvilken dere har, og hva dere liker/ikke liker ved den.Har jo lyst på Iphone, men har ipod touch og føler det kanskje blir litt overflødig med Iphone når jeg bruker Touchen en del :)

Freyr skrev:
Brukt nokia n7.... blæ blæ blæ!

Ikke fornøyd?

Har nokia N8 og er kjempe fornøyd. Er veldig godt kamera på den.  Og synes også at den er veldig god å skrive meldinger med (i forhold til SE x10 mini).
Eneste minuset med nokia er at det er symbian operativsystem og ikke android. Så en får ikke tak i så mange program til den som du vil gjøre med f.eks. en htc eller iphone telefon. Men for meg så er det viktigste kameraet.

Lg optimus x2 :)

Huawei titan u8800 :)

Sony ericsson.. Uansett!! Holder meg til den. Varer og varer.. Aldri noe tull med den

Samsung wave, er super fornøyd:)

Samsung Galaxy S2 :O) Og er suuuper fornøyd :O) eneste er jo seff at det kan gå litt på feil knapp på touchen når man skriver mel, så det blir litt feil bokstaver... hehe

HTC Legend. Er fornøyd med den altså, men merker alikevel at jeg har litt lyst på IPHONE:P  Så neste gang blir det den.

Jeg tror at Apple er flinke til å levere varene sine. Derfor skal jeg ha Mac snart også;)

Jeg har denne. Ikke noe touch-screen eller noe slikt, men en helt grei telefon. Også er den jo lilla emoticon  Nå var jeg vel heller ikke ute etter en touch-telefon når jeg kjøpte den. Det er fortsatt for nytt for meg, det. Men den kan ringes og tekstes med, den har internett (ikke W-Lan) og den har spill, så jeg er fornøyd.

HTC Tattoo.
Brukt, sådan..
MEN, jeg vil ha en ny. Helst HTC Sensation, men lukter litt på iphone også..

Sony Ericsson Xperia X8, MØKKAMOBIL!!! 

Er rett imponert over at det er mulig å lage en så dårlig mobil i disse dager, skal ALDRI mer ha SE telefon. Fullstendig mistet respekten.
Min aller første kameratelefon for snart 10 år siden GRUSER denne soleklart.
STYR UNNA!!! 

Sony Ericsson Satio. Veldig glad i telefonen, men den begynner jo å drage på "årene" så den blir nok byttet ut med en iphone 5 i oktober

Back
Topp