Hvilken te liker dere best?

• Trådstarter Trådstarter Bellabanan
  • Opprettet Opprettet
Det varierer!

Twinings apple and raisin...

Blue Fruit osv. fra Lipton

Chai te ❤

Jeg er et skikkelig te menneske. Tidligere var jeg veldig glad i lipton og twinings, men etter å ha drukket mye løsvekt vekt te klarer jeg ikke lenger pose te fra nevnte merker. Synes det smaker parfyme. Hvis jeg drikker te fra pose går det mest i te fra yogi og pukka, fortrinnsvis grønn te.

Av pose te liker jeg best twinings English breakfast tea :)
Te i løsvekt er jeg veldig glad i en Earl Grey te (bergamotte) med jasmin og rosenblomster :)

Jeg er et skikkelig te menneske. Tidligere var jeg veldig glad i lipton og twinings, men etter å ha drukket mye løsvekt vekt te klarer jeg ikke lenger pose te fra nevnte merker. Synes det smaker parfyme. Hvis jeg drikker te fra pose går det mest i te fra yogi og pukka, fortrinnsvis grønn te.

Har endringen gått over flere år? Kanskje smaksløkene har endret seg? Jeg klarer bare ikke Pukka og Yogi. Syns det blir for beskt. Er sunne teer, da:)

Jeg regner med at Lipton og Twinings sannsynligvis er tilsatt sukker, og det er greit for meg. Er en søtmums:p

Har endringen gått over flere år? Kanskje smaksløkene har endret seg? Jeg klarer bare ikke Pukka og Yogi. Syns det blir for beskt. Er sunne teer, da:)

Jeg regner med at Lipton og Twinings sannsynligvis er tilsatt sukker, og det er greit for meg. Er en søtmums:p

Ja endringene har gått over flere år. Var tidligere stor forbruker av lipton og twinings. Men etterhvert som jeg har vendt meg til mer «rene» teer så klarer jeg de ikke lenger. Tror det blir på samme måte som en som har blitt vandt til å drikke kaffe fra kaffemaskin ikke synes pulver kaffe er noe godt

Pukka har en som heter Three ginger, den synes jeg er kjempegod. Men jeg finner den ingen steder.

Jeg synes denne yogi teen er så god

Vedlegg

• 81KWU24pH+L._SY355_.jpg
    81KWU24pH+L._SY355_.jpg
    24,2 KB · Visninger: 1
Back
Topp