Hvilken TE drikker dere?

~Stjernemor~

Elsker forumet
Ja, kom med det.

Hvilken TE er deres favoritt?

Nå går det mye i Ricola Herb Tea. Den eneste jeg ikke trenger sukker i. Også er det vel ikke så mye koffein i den heller...?

Mine er twinnings grønn te med lemon[:D] og en som heter gold tea...

Elsker te og drikker minst en kanne om dagen[&:]

ORIGINAL: kittyb

Liker best den med apple, cinnamon and raisins..

Ja, den er knall god!

Prøvd å ha litt hakka rosiner oppi! det er digg![;)][:)]

Sitron-teen til twinings og grønn te med sitron[:)]

Har 3 favoritter[:)]

1. Rooibos african spice
2. Green Tea Moroccan mint
3. Apple, cinnamon & raisin

liker best sånne med appelsin/bringebær/sitron ikke alltid sammen men sånn i den sjangeren..![:D]

Min kjære elsker earl gray[&:]... den smaker jo vondt![8D]

Liker masse forskjellig te :D
Bestemor grønns hage, lady of tahiti, kamillete, vanlig four red fruits, og den yellow label ellerno. Eple og kanel er også kjempegod, og det er en som heter woyage, indian chai, som egentlig bare smaker julete ;D

NAAAM, te! Jeg har en nydelig teboks, med ni sorter teposer i. [:D] Synes omtrent all teen til twinings er god, men er ekstra fan av klassikeren earl grey. Av løsvekt-te synes jeg eplete og en te som heter kjærlighetste (selges på kremmerhuset) er goood! [:D]

tropisk drøm(løsvekt te) og twinings sin four red fruits og cherry....

ORIGINAL: snupsemamma

Tror det er Lady Grey den heter, den blåe??
Også må jeg ha en skvett melk oppi!
Må jo gjøre som de finere fruene i England! [:D][:D]

gjør det samme. luss sukketter

Her går det i Twinngs sin four red fruits men melk....Jeg drikker ikke te uten melk!!!!

har dere ikke smakt den som det står LONDON på...var fri akkurat nå, så jeg fikk ikke sett etter hva den heter skikkelig.....men den er bare driiiit go...smaker ikke sånn vanlig pose te som jeg forbinder med te iallefall.....skikkelig goood smak.....eple og kanel, bringebær, ja mange forskjellige sorter...fåes kjøpt på helsekost og apotek....naturlig fri for koffein!!!

der var den ja---->London Fruit & Herb sine[:D]

Det meste av te går ned på høykant, men vanilje er nok favoritten akkurat nå.

Jeg er faktisk veldig glad i Yellow Label fra Lipton.. Ellers drikker jeg mynte teen fra Helios og Black Chai fra Yogi Tea.

Men akkurat nå blir det lite av noen av disse..fordi jeg drikker amme te.

ORIGINAL: kittyb

Liker best den med apple, cinnamon and raisins..
  Den er jeg avhengig av.. Minst en om dagen.. Også kokkos te.. [:D]

ORIGINAL: Lena28

har dere ikke smakt den som det står LONDON på...var fri akkurat nå, så jeg fikk ikke sett etter hva den heter skikkelig.....men den er bare driiiit go...smaker ikke sånn vanlig pose te som jeg forbinder med te iallefall.....skikkelig goood smak.....eple og kanel, bringebær, ja mange forskjellige sorter...fåes kjøpt på helsekost og apotek....naturlig fri for koffein!!!

Drakk veldig mye av den når jeg gikk gravid med Christell.. Mene nå er det cinnamon og rosiner som gjelder![:D]

The one and only for me: Earl Grey [:D]

Back
Topp