Hvilken te drikker dere

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Åh, som jeg elsker te!
Drikker mye kaffe også, men te er aller best synes jeg.
Nå går det mye i amme-te! Synes den er veldig god også.
Ellers liker jeg mange av Pukka-teene, liker godt at de er koffeinfrie og ganske "rene".
Det meste av grønne teer er også veldig gode synes jeg :D

Drikker ammete:p;):D

Jeg drikker grønn te med sitron :)
Nå i det siste har jeg jo drukket litt fennikelte, men jeg syns ikke det er så innmari godt ;)

Aller mest drikker jeg kølsvart kaffe da.. Rart det der..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Helst frukt te, blåbær/yoghurt te er namnam! Og yogi te med melk og honning, mmmm! :) og jule te, ah det er deilig! Er ikke så ivrig på amme-teen, drikker den bare fordi jeg bør:p

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Drikker en kopp amme-te hver dag, og bøtter nedpå fruktte med mango fra en liten, lokal spesialistforretning som heter Amundsen Spesial :) Nammenamm! :D Ellers er jeg veldig glad i sort te med smak av eple, kanel og rosin :D Men den styrer jeg unna nå når jeg ammer.

Drikker en kopp amme-te hver dag, og bøtter nedpå fruktte med mango fra en liten, lokal spesialistforretning som heter Amundsen Spesial :) Nammenamm! :D Ellers er jeg veldig glad i sort te med smak av eple, kanel og rosin :D Men den styrer jeg unna nå når jeg ammer.

Slik te er god. Men hvorfor ikke når du ammer? Er det noe A reagerer på i den?

Det er koffein i svart te, og man skal jo ikke ha for mye av det når man ammer heller, leste jeg et sted. Så siden jeg drikker litt is-te utenom, så blir det heller frukt-te når jeg skal ha varm te. Den er jo kjempegod, så det gjør ikke noe å droppe den andre:)

Jeg er veldig glad i kanel og chaite:-)

Det er koffein i svart te, og man skal jo ikke ha for mye av det når man ammer heller, leste jeg et sted. Så siden jeg drikker litt is-te utenom, så blir det heller frukt-te når jeg skal ha varm te. Den er jo kjempegod, så det gjør ikke noe å droppe den andre:)

Ja, for mye koffein er nok ikke så lurt.
Jeg elsker Decaffinato-kaffene jeg har til Nespressomaskinen vår =) Så om jeg har drukket to kopper kaffe og har lyst på mer, tar jeg heller en slik =)

Jeg kan ikke drikke vanlig te eller kaffe. Emmeth reagerer på koffein!

...Eller London Te!!! Nydelig frukt te uten koffein, finnes i masservis av smaker! :)

Oi, tusen takk for tips jenter:p dette skal prøves ut. Er så sugen etter noe varm drikke m SMAK;)

Gleder meg til og prøve;)

De selges også på helsekost, og litt større supermarkeder! :)

skal se etter dem;)

Back
Topp