Hvilken symptomer har dere?

Tingeling87

Forelsket i forumet
Jeg er 5+2 idag. Å har ekstremt hodepine,ømme pupper å stikkinger i underlivet... Er det normalt tro? Stikkinger altså.kommer og går hele dagen. Har jo 2 barn fra før men husker jo ikke noooe he he!!

små uggen,ømme bryst og brystvorter,stikkninger i underlivet,og noe strekking i sidene av og til :)Dette er mitt tredje svangerskap,og husker og null...hihi

små uggen,ømme bryst og brystvorter,stikkninger i underlivet,og noe strekking i sidene av og til :)Dette er mitt tredje svangerskap,og husker og null...hihi

Bare litt mensensmerter innimellom.. Skulle nesten ønske jeg hadde noen flere symptomer, for jeg føler meg jo ikke gravid! Hehe, men med 6 positive tester er jeg nok det allikevel:) så jeg får vel bare nyte det så lenge det varer. Forrige gang kastet jeg opp helt til uke 12.

Jeg har litt til og fra hodepine, men ikke ille. Og ett lite snev av halsbrann til og fra. Men det er ikke ille i det hele tatt , og dette er mye lettere enn forrige gang. :)

Hodepine, småkvalm, men stoor matlyst! TRØTT!! Stor mage, men kan vær fordi jeg ikke lenger klarer å holde den inne som jeg pleier, grunnet kvalmen... Men den er nok ganske oppblåst i tillegg.

Litt stikkinger iblandt, men er jo normalt når den igjen skal begynne å vokse inni der;) 

Føler meg på samme måte som sist, da hadde jeg stor apetitt i starten, men etter uker 8 orket jeg såvidt en skive om dagen i flere måneder, noen dager når apetitten viste seg spiste jeg som en gal;)

Og større pupper! Men den bivirkningen er bare grei;) Veie opp for magen;)

Jeg har og stooor matlyst,spiser ALT å hele tiden:-/ håper bare jeg får litt gravid mage til uke 10,da vi skal til syden:-p så jeg ikke bare ser feit ut,hehe!!!

Kun ømme pupper, ellers ingenting... Eller, kanskje litt hissigere enn til vanlig... 

trøtt og veldig oppblåst. Ellers ikke noe annet... måtte faktisk ta en ny test da jeg kom hjem fra ferie sist søndag, merket jo ingen ting :D teststreken kom frem før kontrollstreken og var knallsterk, heldigvis :P

Har de sykeste drømmer, oppblåst, luft i magen, trøtt, nesten ikke matlyst, puppene har blåst seg opp og er ømme. :P

Litt menssmerter, ellers ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens. Foreløpig veldig likt de 3 andre svangerskapene mine...heldigvis :)

Back
Topp