Hvilken symaskin skal jeg velge?

hkm

Forelsket i forumet
Har lyst på en symaskin. Den må koste maks 2000 kroner, må være enkel å forstå, og bruke... Og trenger ikke så veldig mangefunksjonee. Blir nybegynner... Så hvilken maskin skal jeg velge... Sitter å tenker på om jeg skal gå for husquarna... Dere med erfaring, hva sier dere?

Jeg vil aldri i mitt liv anbefale Husquarna til noen, men det er mi mening
Akkurat nå bruker jeg en Janome My Style 100, og den er veldig grei og enkel i bruk. Du kan lese om den her: http://symaskiner.no/subdet3.htm
Den koster 2095,-, og de sender portofritt.

Jeg har har både Janome og Brother og har vært fornøyd med begge de merkene iallefall. :)

Ser at jeg har bedre råd, og kan visst bruke opp til 4000 kroner. Lurte litt på den brother nv10 anniversary, husqvarna emerald 118 eller janome easy jeans... Men det er så vanskelig å velge... Hjeeelp! Noen flere her som har erfaring med brother maskinene. Har aldri hørt om det merke før... Jeg er nybegynner, derfor jeg tenker spesielt på den, da den er veldig brukervennlig og fin for nybegynnere... Men vil jo at den skal kunne sy litt tykke stoffer som dongeri også f.eks. Uten at nåla brekker e.l. Men jeg ønsker veldig gjerne at den skal være lett å tre... De som det står automatisk nål-i - treder, trer den tråden for meg eller? Har så lite peiling jeg:)

Jeg kjøpte brother maskin i høst, men den er litt dyrere enn det du ønsker å bruker. Men min maskin har litt brodering med også:)

Back
Topp