Hvilken svangerskapsapp?

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Hvilken foretrekker du, og hvorfor? Gjerne si om de er gratis eller ikke.

Jeg bruker Flo og preggers nå, men er ikke helt fornøyd. Vil gjerne ha tips jeg også :love017

Liker godt preglife! Den har også en kalender hvor en kan gå inn og se hvor langt en er på vei på de ulike datoene, synes det er kjekt! I tillegg til annen informasjon, kan også skrive dagbok der inne med bilder og sjekklister en kan huke av for! Den er også gratis :)
Bruker også preggers, men kun for "babyen er like stor som..." :hilarious: bruker gratis versjonen

Bruker preggers og har lastet ned Nørs. Preggers bruker jeg fordi den er så utrolig søt! Jeg går stadig innom og ser på det lille valmuefrøet mitt :love7

Bruker preggers og har lastet ned Nørs. Preggers bruker jeg fordi den er så utrolig søt! Jeg går stadig innom og ser på det lille valmuefrøet mitt :love7
Fått noen favoritt av de to? Tenkte jeg skulle våge meg på å laste ned en app idag :)

Fått noen favoritt av de to? Tenkte jeg skulle våge meg på å laste ned en app idag :)
Jeg syns Preggers er veldig søt! Bruker mest den og Preglife nå

Screenshot_20231015_183854_Nova7.jpg Ikke helt bestemt meg for hvilken app jeg liker best.

Edit:
Tok en gjennomgang nå og sitter igjen med disse:

Screenshot_20231015_185857_Nova7.jpg
Abonnerer på Nørs og Preggers :)

Last edited:
Foretrekker Preglife, mest på grunn av kalenderen. Liker babyverden sin og, for den har små oppdateringer hver dag og ikke bare ukentlig :happy: Har også nørs og preggers, så er litt innom alle!

Jeg tar det tilbake - jeg trenger to apper, en til hver telling (menstermin og el-termin) :hilarious:
Så bra du fant ut av det :hilarious: Er det stor forskjell?

Nei, bare 3 dager :laughing021 Men akkurat i starten så føles jo 3 dager som en hel evighet, når man gjerne vil komme seg til uke 5, 6 osv:bag:
Det er helt sant

Jeg tror jeg foretrekker Preggers over Preglife. Mens Preggers ber mannen min ta godt vare på meg, rydde og vaske så jeg kan hvile og sove- ber Preglife meg om å begynne å trene! "Om du ikke trener fra før er dette det perfekte tidspunktet å begynne!!" :hilarious: :hilarious: :hilarious: Jeg foretrekker at mannen vasker og rydder, takk!

(Jeg vet at det er gunstig å bevege seg og å trene, både som gravid som ikke gravid, altså, men nå ble forskjellen på de to appene så stor :hilarious::hilarious:)

Jeg foretrekker preglife, også har jeg babyverden som jeg er innom av og til :hilarious:

Back
Topp