Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

bruker gratis versjonen

Fått noen favoritt av de to? Tenkte jeg skulle våge meg på å laste ned en app idagBruker preggers og har lastet ned Nørs. Preggers bruker jeg fordi den er så utrolig søt! Jeg går stadig innom og ser på det lille valmuefrøet mitt![]()
Jeg syns Preggers er veldig søt! Bruker mest den og Preglife nåFått noen favoritt av de to? Tenkte jeg skulle våge meg på å laste ned en app idag![]()
Da laster jeg ned begge, og så får jeg se hvilken jeg ender med! Gidder nemlig ikke ha to, jeg nekterJeg syns Preggers er veldig søt! Bruker mest den og Preglife nå
(Som selvfølgelig bare er unødvendig stahet fra min side!)
Har også nørs og preggers, så er litt innom alle!Jeg syns Preggers er veldig søt! Bruker mest den og Preglife nå
Jeg tar det tilbake - jeg trenger to apper, en til hver telling (menstermin og el-termin)Da laster jeg ned begge, og så får jeg se hvilken jeg ender med! Gidder nemlig ikke ha to, jeg nekter(Som selvfølgelig bare er unødvendig stahet fra min side!)

Så bra du fant ut av detJeg tar det tilbake - jeg trenger to apper, en til hver telling (menstermin og el-termin)![]()
Er det stor forskjell?Nei, bare 3 dagerSå bra du fant ut av detEr det stor forskjell?
Men akkurat i starten så føles jo 3 dager som en hel evighet, når man gjerne vil komme seg til uke 5, 6 osv
Det er helt santNei, bare 3 dagerMen akkurat i starten så føles jo 3 dager som en hel evighet, når man gjerne vil komme seg til uke 5, 6 osv
![]()
Jeg foretrekker at mannen vasker og rydder, takk! 
)