Hvilken str?

tinejento

Elsker forumet
Hvilken str bruker gullene deres i body om dagen?

Her er han snart 6 mnd og det er str 80 som passer best... Bruker mest 74 i alle klær da, siden det er det han har mest av, og det passer jo, men begynner å bli ganske trangt i bodyene...

cubus sine klær bruker vi 74, ellers 80!!

Vi bruker 68 for det meste, men noe i 74 også.

Bodyene i 68 begynner å bli små nå, så vi må straks gå over til 74 tror jeg!
(men han er bare 65,5cm da... [8|])

ORIGINAL: tinejento

Hvilken str bruker gullene deres i body om dagen?

Her er han snart 6 mnd og det er str 80 som passer best... Bruker mest 74 i alle klær da, siden det er det han har mest av, og det passer jo, men begynner å bli ganske trangt i bodyene...

samme her!

Stor forskjell på barna da[:D][;)]

Stort sett str 68, men har en igjen i str 62, og har funnet frem noen istr 74... Stor forskjell på klærne! Kristoffer er bare 65 cm ca...

ORIGINAL: maiblomst

Stort sett str 68, men har en igjen i str 62, og har funnet frem noen istr 74... Stor forskjell på klærne! Kristoffer er bare 65 cm ca...

samme her bare henne var 66 cm[:)]

Kristian bruker 74-80

Kristoffer er 71 cm lang (og slank) så han bruker str 74, men noen få bodyer er i str 80 slik at han har noe å vokse i!

Lillemor passer perfekt i 68! [:)]

Bruker 80 i bodyer. Han er 71 cm lang, men er veldig lang i ryggen. Måtte ha 86 i fleecedress.

ORIGINAL: Gina84

Bruker str 68 her.Må nok begynne litt på 74 snart men trenger det ikke ennå.

AnnaNa er akkurat fyllt 6mnd og bruker Ullbodyer i str 70 og 80
og bomull i 68-74 - mest 74 nå.

andre klær 74 og 80 der også (bruker endel heldresser)

body i 68 passer Akkurat og blir snaart for små. Bruker mye av 74 og noe av 80 også..

Andre klær går i 68 og noe i 74.

Her bruker vi 68 (kan bruke 74 i noe). Faktisk et par body+bukse fra H&M er i 62 når jeg tenker meg om.
Sondre er jo ikke liten kar fordi da!

Hehe lillegull er ikke akkuart tynn,heller sagt ei god bolle men vi bruker litt 62 men mest 68[:)] 74 syns jeg blir for stort på henne..[:)]

ORIGINAL: amanda_

litt  68...
mest  74...
noe  80

Jepp... Emig i den! [:)] 80 er fortsatt stort da, men det gjør jo ingenting... [;)]

Back
Topp