hvilken str?

nancy drew

Forumet er livet
i klær bruker dere nå? og hvor tunge er de ca? syns nemlig 56 begynner å bli ganske små i str her. Men vet ikke hva han veier for har ikke veid han siden vi kom hjem fra sykehuset

Vi har nettopp begynt med 56. Du kan da veie på badevekta hvfis du har det... Først sammen med deg også veier du deg uten bayen etterpå...

Vi har såvidt begynt med str 68... :)

Bruker 56 :D

alt fra 50 til 62 ( 62 er litt stort ennå) hun er 2 mnd og ca 55cm og 4800gr..

Veide henne for ca en uke siden..på badevekten med meg.. og kom da til 4100 ca.
Vi bruker 56 nå..og det passer nok en stund enda.

Bruker fremdeles str1 i pampers.. Er dere andre der enda?

Mest 56, og et par klesplagg i 62. Hun var 5 kg for 2 uker siden, men har nok vokst mye siden da.

62. Men han her er stor da[:D][:D]. Var nesten 6 kilo og 60 cm på 6 ukerskontrollen. så er vi på str 3 i bleier[:-]. passer str 2 og, men gikk nå over til 3..

gutten her bruker fortsatt str 50. det var jo alt for stort når han ble født, så førstes nå de klærne faktisk er ordentlig passe :p vet ikke hvor mye han veier, har ikke badevekt elns her, men får vel stikke innom helsestasjonen snart å veie han. litt nysgjerrig å da vetdu :) 

Vi bruker 56 og str. 1 i pampers!
4020 gram er prinsesen![:)]

her brukes 50/56..
56 er fortsatt altfor stort... må brette opp på beina og armene...

(Karoline var jo bare 44,5 cm når ho ble født)

Nikolai bruker 56 nå :) Han har blitt så lang!

Bruker fortsatt størrelse 1 i pampers, vi prøvde størrelse 2 men da ble det bæsj på låra hele tiden [>:]

56 fortsatt. MEN jeg ser at Name it sine bodyer er utrolig små, så der må vi snart ha 62.

Bruker str. 56...[:D]
Har ikke veid han siden han var 3 uker, men prøvd meg på badevekten her hjemme.. Ca 4400 gram...
Bruker Pampers og Libero str. 2...[:)]

Snuppa her bruker størrelse 68 i det meste, hun er 8 uker gammel og veier 6,4 kg!

56 og 62. Hun er nå 6 uker og 4 dager.
Det er så kjekt å bruke 62, masse fine klær i den størrelsen

Her bruker vi str 50 men regner med å bytte til 56 snart [:)]

Back
Topp