hvilken str på dyne

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
bruker babyene deres nå? og hvor lange er dem?
min bruker strl 80*100 men syns den begynner å bli liten.. vurderer å bytte, men syns den neste strl blir litt stor enda ho er 69cm :)

skrev feil strl først :)
 
Last edited:
vi bruker fortsatt den minste, men har kjøpt neste str. Får se når vi flytter henne over i sprinkelseng, hun sover enda i bedside crib
 
Vi har 80 x 100. Alltid hatt det i sprinkelsengen... :) Har en mindre også, men den er bare blitt brukt i vogna....
 
Bruker 80 x 100 på tvers :p pakker den under babynestet så han ikke snur seg så lett. Kommer aldri til å kunne slutte med babynestet :p
 
skrev feil stl er 80*100 vi bruker nå som jeg syns begynner å bli liten :) men syns neste str blir litt stor enda :)
 
han bruker 80x100, er litt redd for stor dyne, bytter rundt 1 årsdagen tenkte jeg, gjorde det med de andre også. Da ble det juniordyne som er 100x140.
 
han bruker 80x100, er litt redd for stor dyne, bytter rundt 1 årsdagen tenkte jeg, gjorde det med de andre også. Da ble det juniordyne som er 100x140.
husker ikke når jeg bytta med de 2 andre, men min mellomste var så liten så ho tror jeg bytta når ho var 14mndr eller noe sånt :)
 
Her har vi helt fra begynnelsen brukt juniordyna i senga :) bretter den bare i fotenden av senga så blir den passelig lang :) gidder ikke kjøpe mange forskjellige dyner :) men her har lille begynt å sparke av seg dyna når hun våkner.. Så når vi kommer inn ligger hun oppå dyna å spreller og gliser :)
 
Her har vi helt fra begynnelsen brukt juniordyna i senga :) bretter den bare i fotenden av senga så blir den passelig lang :) gidder ikke kjøpe mange forskjellige dyner :) men her har lille begynt å sparke av seg dyna når hun våkner.. Så når vi kommer inn ligger hun oppå dyna å spreller og gliser :)
her har vi 2-4 dyner i hver størrelse :p hehe søte baby :)
 
han bruker 80x100, er litt redd for stor dyne, bytter rundt 1 årsdagen tenkte jeg, gjorde det med de andre også. Da ble det juniordyne som er 100x140.
det hørtes veldig stort ut!
 
Ja hun er søt :p hva gjør du med såå mange dyner ?
Jeg har gulp unge, men har da skiftet på dynen før det har kommet gjennom trekket :)
er mitt 3.barn så har bare hopa seg opp med dyner etterhvert ;) men kjekt å ha i vogn,lekegrind og senga og hos svigers :p
 
er mitt 3.barn så har bare hopa seg opp med dyner etterhvert ;) men kjekt å ha i vogn,lekegrind og senga og hos svigers :p
Har noen dyner her også ;)
Er vel bare sånn det blir når man har mange barn. 3 her også :)
 
Vi bruker fortsatt den minste,så lenge hun sover ligger dyna i ro. Men når hun våkner sparker hun den fort av :p
 
Kjøpte oss en sovepose til vesla. Den er ikke veldig tjukk så har dyna (den minste, type vogndyne) over også. Utrolig praktisk. Tidligere fant vi henne uten dyne både titt og ofte. Og med det kalde rommet vårt endte det av og til opp med at hun var kjølig på både armer og bein. :eek: Sovepose fungerer fint. :)
 
80x100 i senga her. Ikke tenkt på at den er liten enda jeg? Jenta vår er 70 cm.
bebisen min er ganske rund og nå ho sover med bena oppover, så blir dyna litt liten :p
 
bebisen min er ganske rund og nå ho sover med bena oppover, så blir dyna litt liten :p
Skjønner, bare å kjøre på da :) vet moren min startet raskt med juniordyne til lillebroren min, som alltid skulle ha beina i været eller sparke av seg dyna. Dette fikk han ikke til med juniordyna
 
Back
Topp