Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samma her.Vi har 80 x 100. Alltid hatt det i sprinkelsengen...Har en mindre også, men den er bare blitt brukt i vogna....
husker ikke når jeg bytta med de 2 andre, men min mellomste var så liten så ho tror jeg bytta når ho var 14mndr eller noe sånthan bruker 80x100, er litt redd for stor dyne, bytter rundt 1 årsdagen tenkte jeg, gjorde det med de andre også. Da ble det juniordyne som er 100x140.
her har vi 2-4 dyner i hver størrelseHer har vi helt fra begynnelsen brukt juniordyna i sengabretter den bare i fotenden av senga så blir den passelig lang
gidder ikke kjøpe mange forskjellige dyner
men her har lille begynt å sparke av seg dyna når hun våkner.. Så når vi kommer inn ligger hun oppå dyna å spreller og gliser
![]()
det hørtes veldig stort ut!han bruker 80x100, er litt redd for stor dyne, bytter rundt 1 årsdagen tenkte jeg, gjorde det med de andre også. Da ble det juniordyne som er 100x140.
her har vi 2-4 dyner i hver størrelsehehe søte baby
![]()
er mitt 3.barn så har bare hopa seg opp med dyner etterhvertJa hun er søthva gjør du med såå mange dyner ?
Jeg har gulp unge, men har da skiftet på dynen før det har kommet gjennom trekket![]()
Har noen dyner her ogsåer mitt 3.barn så har bare hopa seg opp med dyner etterhvertmen kjekt å ha i vogn,lekegrind og senga og hos svigers
![]()
hehe jaHar noen dyner her også
Er vel bare sånn det blir når man har mange barn. 3 her også![]()
bebisen min er ganske rund og nå ho sover med bena oppover, så blir dyna litt liten80x100 i senga her. Ikke tenkt på at den er liten enda jeg? Jenta vår er 70 cm.
Skjønner, bare å kjøre på dabebisen min er ganske rund og nå ho sover med bena oppover, så blir dyna litt liten![]()