Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste sykehus har klær til låns.. de fleste barselhotell har ikke (?).. jeg tar sikkert bare med et par bodyer og strømpebukser, samt hentesettet.. men vi bor 200 m fra sykehuset, så lett å hente mer om det trengsHvor mye klær skal man egentlig pakke med?
De fleste sykehus har klær til låns.. de fleste barselhotell har ikke (?).. jeg tar sikkert bare med et par bodyer og strømpebukser, samt hentesettet.. men vi bor 200 m fra sykehuset, så lett å hente mer om det trengs![]()
Trur jeg får gjøre det samme. =) Så gøy da! Er det vanlig å ha enda en UL på denne tida? =) Har også ca 6 uker igjen, men har ikke hørt noe om noe sein UL. =)Tar med begge deler.
Fikk vite på Ul at hun er 3 kg nå og det er enda 6 uker til termin :-/
Blir spennende.. men er forberedt på å gå på overtid ;-) lykke til du også :-DOkei =) Bor ikke så langt fra sykehuset jeg heller.. Takk for svar! =) 10. april er ikke leng til! Masse lykke til!![]()
Helt sikkert vekstestimering pga f.eks symfysemål eller lignende ting ;-)Trur jeg får gjøre det samme. =) Så gøy da! Er det vanlig å ha enda en UL på denne tida? =) Har også ca 6 uker igjen, men har ikke hørt noe om noe sein UL. =)
52? Har jeg ikke sett? Mener du 56?Tar nok med litt str 50 og 52. Vesla brukte str 50 lenge etter hjemreise, så går ut ifra at vi egentlig ikke trenger 52, men greit å være forberedt likevel.
Babyene går jo ned i vekt etter fødsel før melkeproduksjonen kommer skikkelig igang.
Trur jeg får gjøre det samme. =) Så gøy da! Er det vanlig å ha enda en UL på denne tida? =) Har også ca 6 uker igjen, men har ikke hørt noe om noe sein UL. =)