Hvilken str. i babytøy tar dere med på sykehuset?

Nydelian

Flørter med forumet
Tar dere med dere klær i størrelse 50 eller 56 på sykehuset? Usikker på hva jeg skal pakke.. har ikke kjøpt mye i 50. tenker at armer og ben kan alltids brettes litt opp i str. 56.

Tar nok med to sett i 50, og ett sett i 56 tenker jeg. Blir nok ikke lenge på barsel, men om oppholdet blir lenger får man jo alltids låne klær der også. Kjøredress hjem blir nok str. 56.
Godt å ha litt romslig utedress. :-)

Tar med bodyer i både 50 og 56 - ellers så er strømpebuksene i 50/56 og buksene i str 56 for det meste.. og hentesettet er hjemmestrikka :-)

Tar med begge deler.
Fikk vite på Ul at hun er 3 kg nå og det er enda 6 uker til termin :-/

Hvor mye klær skal man egentlig pakke med?
De fleste sykehus har klær til låns.. de fleste barselhotell har ikke (?).. jeg tar sikkert bare med et par bodyer og strømpebukser, samt hentesettet.. men vi bor 200 m fra sykehuset, så lett å hente mer om det trengs :-)

De fleste sykehus har klær til låns.. de fleste barselhotell har ikke (?).. jeg tar sikkert bare med et par bodyer og strømpebukser, samt hentesettet.. men vi bor 200 m fra sykehuset, så lett å hente mer om det trengs :)

Okei =) Bor ikke så langt fra sykehuset jeg heller.. Takk for svar! =) 10. april er ikke leng til! Masse lykke til! :D

Jeg har tatt med 56 før når jeg har føda. Da har de vært 49cm, 51 og 52. 56 gikk bra på de to siste. Men hu på 49 kom jo i uke 36+4 og druknet i 56. Så tror jeg tar med 50 og 56

Jeg har kun med et "reserve-sett" i størrelse 50 som vi evt kan ha på ved hjemreise, i tilfelle 56 ikke passer. Så får vi heller sende pappan på shopping om vi trenger mer av den størrelsen når vi kommer hjem :-)

Tar med begge deler.
Fikk vite på Ul at hun er 3 kg nå og det er enda 6 uker til termin :-/
Trur jeg får gjøre det samme. =) Så gøy da! Er det vanlig å ha enda en UL på denne tida? =) Har også ca 6 uker igjen, men har ikke hørt noe om noe sein UL. =)

Okei =) Bor ikke så langt fra sykehuset jeg heller.. Takk for svar! =) 10. april er ikke leng til! Masse lykke til! :D
Blir spennende.. men er forberedt på å gå på overtid ;-) lykke til du også :-D

Trur jeg får gjøre det samme. =) Så gøy da! Er det vanlig å ha enda en UL på denne tida? =) Har også ca 6 uker igjen, men har ikke hørt noe om noe sein UL. =)
Helt sikkert vekstestimering pga f.eks symfysemål eller lignende ting ;-)

Her blir det nok mest i str 50. Første druknet i str 56 og på ul for 2 dager siden var lille 2500 (4 uker før termin)

Tar nok med litt str 50 og 52. Vesla brukte str 50 lenge etter hjemreise, så går ut ifra at vi egentlig ikke trenger 52, men greit å være forberedt likevel.
Babyene går jo ned i vekt etter fødsel før melkeproduksjonen kommer skikkelig igang.

Tar nok med litt str 50 og 52. Vesla brukte str 50 lenge etter hjemreise, så går ut ifra at vi egentlig ikke trenger 52, men greit å være forberedt likevel.
Babyene går jo ned i vekt etter fødsel før melkeproduksjonen kommer skikkelig igang.
52? Har jeg ikke sett? Mener du 56?

Jeg har gått til ekstra oppfølgning.
Men her er det oul i uke 16-20 og i uke 32 for alle, vi bor i Telemark :-)

Back
Topp