hvilken stilling sover

litlpia

Glad i forumet
dere i???
jeg har ALLTID sovet på magen til og begynne når jeg legger meg,nå har jo dette vært klin umulig i siden jeg fant ut jeg var gravid.... har jo så vondt i puppene at det nytter ikke...å ligge bare på ryggen synes jeg heller ikke er noe så særlig..og ligge på sidene...blæh....må jo bare det,men liker ikke det heller...[:'(]hvilken stilling sover dere best i??
legger meg på siden,tar litt av dynen under meg ,så hjelper det litt,men.....

Je sover på siden best, men veksler mellom siden og ryggen, har vondt i puppene, så jeg kan ikke ligge på magen, og når jeg ligger på sidene støtter jeg opp med dyne under puppene slik at det ikke blir vondt[:)]

Jeg sover alltid på siden, med dynen litt under meg. Det er den stillingen jeg liker best så det er jo veldi praktisk [:D]

Jeg ligger på magen! [:D]

ORIGINAL: _nette86

Jeg sover alltid på siden, med dynen litt under meg. Det er den stillingen jeg liker best så det er jo veldi praktisk [:D]

Samme som meg[:D]

Før jeg ble gravid første gang var jeg alltid en magesover. Men så var jeg så ivrig gjennom hele graviditeten, så jeg mente at magen min var så stor at jeg ikke kunne ligge på den mer (hallo.. jeg var liksom 7 uker på vei..), så jeg sluttet da.
Etter den graviditeten klarer jeg nesten ikke ligge på magen mer, det er bare ikke komfortabelt lenger, så nå ligger jeg alle andre veier.

Mest komfortabelt nå er når jeg ligger som en trekk-opp-dukke [8D]
Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det uten å høres helt Loco ut [:D][:D]

ligger altid på siden:) pakker dyna helt inntil bak ryggen så det ikke kommer inn noe luft hehe.

ORIGINAL: vimsemaja

Før jeg ble gravid første gang var jeg alltid en magesover. Men så var jeg så ivrig gjennom hele graviditeten, så jeg mente at magen min var så stor at jeg ikke kunne ligge på den mer (hallo.. jeg var liksom 7 uker på vei..), så jeg sluttet da.
Etter den graviditeten klarer jeg nesten ikke ligge på magen mer, det er bare ikke komfortabelt lenger, så nå ligger jeg alle andre veier.

Mest komfortabelt nå er når jeg ligger som en trekk-opp-dukke [8D]
Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det uten å høres helt Loco ut [:D][:D]

Dette må forklares mer nøye[:D]

ORIGINAL: maryjoleen

ligger altid på siden:) pakker dyna helt inntil bak ryggen så det ikke kommer inn noe luft hehe.

Jeg også, og vi har dobbeldyne [:D] Verste jeg vet er å bli pustet i nakken når jeg sover. Det blir så kaldt...

aldri vært en fan av å ligge på magen, så jeg ligger alle andre veier som jeg bestandig har gjort....sover faktisk mest på ryggen tror jeg[:D][:D]
Sove klarer jeg helt fint uansett[:D]

Ligger på siden, men får ikke sove noe spesielt for tiden uansett, så veksler altfor mye mellom høyre og venstre siden.. Faktisk så ille at mannen min har de siste dagene sovet på gjesterommet pga jeg er så urolig.... [&:]

ORIGINAL: _nette86

samme her,hehe

Det mest behagelige akkurat nå (og det som kommer til å være den ENESTE stillingen som er mulig når magen har blitt stor) er på siden, med en pute eller dyna mellom beina.

Ligger alltid på venstre siden jeg :)

Sover på sidene, har jeg alltid gjort [:)] 

sover på magen enda [:D]

på magen og i fosterstilling[:)]

Sover mest på venstre side, men også på ryggen og høyre side. Liker ikke å sove på magen, hvertfall ikke når jeg er kvalm og uvel.

Back
Topp