Hvilken stelleveske?

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Nok en jungel å bevege seg inn i..
ønsker meg en stelleveske med god plass og litt inndelte rom! Trenger ikke være veldig fancy og dyr, men praktisk gjerne med stelleunderlag i og ok plass! Samme hvilket merke.
Noen som har forsøkt ryggsekk f.eks?
Noen tips?

Hvis det er annet tilbehør som er kjekt å ha til vogn, del gjerne her :love017

Refleksstropp, solskjerm, myggnetting, regntrekk med vindskjerm (ikke fornøyd med regntrekket som fulgte med vogna) er f.eks. kjekt. Håndleddsreim dersom det ikke følger med vogna. Tinkafu har mye bra. Brukte stellevesken som fulgte med vogna til storebror. Veska er sliten, men stellematten like fin. Har kjøpt ny stelleveske fra DAY ET på salg. Ga rundt 400kr for den. Romslig nok etter min smak :D

Last edited:
Jeg har stellesekk fra vidas babynest. Sykt fornøyd med den, så kommer til å bruke denne til babyen også. Veldig praktisk med kjølelommer til flasker og masse praktiske lommer.
Mannen syns i tillegg det er topp å bruke sekk fremfor veske, da han syns det blir for «feminint». :hilarious:

Refleksstropp, solskjerm, myggnetting, regntrekk med vindskjerm (ikke fornøyd med regntrekket som fulgte med vogna) er f.eks. kjekt. Tinkafu har mye bra. Brukte stellevesken som fulgte med vogna til storebror. Veska er sliten, men stellematten like fin. Har kjøpt ny stelleveske fra DAY ET på salg. Ga rundt 400kr for den. Romslig nok etter min smak :D
Kan man løsne stellematten helt fra den eller sitter den fast? :D
Mange fine tips ellers også, helt perfekt!

Jeg har bestilt Bobby-stellevesken fra Storksak. Mest fordi den hadde fin farge (magenta) :hilarious:
Men den hadde en løs liten ekstra isolerende veske med plass til et par flasker + litt, som er praktisk siden jeg ikke kan amme pga. medisiner jeg går på.
Kom og med stellematte og en liten veske til smokker!

Har og kjøpt denne utstyrspakken: https://www.babybanden.no/products/bbsmart-barnevognstilbehor-pakke
Mannen er veldig gira på koppholder + telefonholder:hilarious:

Har veldig lyst til å finne refleks som dekker nesten hele liggedelen, sett litt for mange gå rett ut i veien med barnevogner uten en eneste refleks på. Ei snakka jeg til for jeg så henne ikke i det hele tatt med været, så bare noe som bevegde seg foran lysene til bil i motgående felt..
Ellers har jeg store planer om å kjøpe tissematter til hund til å ha i stellevesken, for de gangene man er borte.

Har veldig lyst til å finne refleks som dekker nesten hele liggedelen, sett litt for mange gå rett ut i veien med barnevogner uten en eneste refleks på. Ei snakka jeg til for jeg så henne ikke i det hele tatt med været, så bare noe som bevegde seg foran lysene til bil i motgående felt..
Ellers har jeg store planer om å kjøpe tissematter til hund til å ha i stellevesken, for de gangene man er borte.
Nå vet jeg ikke om det finnes sånn heldekkende reflekstrekk til barnevogn, og den første tanken som slo meg var at kanskje et refleks ridedekken kan gjøre samme nytte :hilarious: men det finnes vel til vogn :hilarious:

Her er litt ulike refleksar til vogn!
Tinkafu har refleksklistremerker og, meinar eg.

Nå vet jeg ikke om det finnes sånn heldekkende reflekstrekk til barnevogn, og den første tanken som slo meg var at kanskje et refleks ridedekken kan gjøre samme nytte :hilarious: men det finnes vel til vogn :hilarious:
Haha. Det var ikke dumt.
Men har sett vogn med det ja :)
Ei som la ut link til flere typer under kommentaren din.
Her jeg bor finnes det ikke gatelys og tross 50sone så kjører absolutt ikke alle 50 for å si det sånn så refleks er alfa omega her.

Har bestil denne fra easygrow:

Syns den ser fin ut også fant jeg den på tilbud :) har et par venninner som har den og er veldig fornøyd

Har noen tips til rimelig stellesekk? Eventuelt hvilken utforming en slik sekk bør ha?

Har lyst på denne. Er veldig fornøyd med Db-produktene vi har fra før.

Har noen tips til rimelig stellesekk? Eventuelt hvilken utforming en slik sekk bør ha?
Vi har brukt den fra Vidas Babynest til førstemann, og blir å bruke den til baby også! Har vært superfornøyd! Også er den veldig rimelig og slitesterk + at den har gode løsninger

Vi har brukt den fra Vidas Babynest til førstemann, og blir å bruke den til baby også! Har vært superfornøyd! Også er den veldig rimelig og slitesterk + at den har gode løsninger
Signerer denne! Men savnet stropp for å henge den etter over vogna. Sååå, har litt lyst på kaos sin stellesekk.

Jeg er jo en vandrende klisje, så jeg kjøpte denne da vesla ble født, og kommer til å bruke den denne gangen også. Veldig fornøyd med den, med unntak av at den kostet en halv formue :laughing002

Vedlegg

• IMG_3100.png
    IMG_3100.png
    1,8 MB · Visninger: 39
Back
Topp