Hvilken stelleveske?

Jeg har den som hører til Emmaljunga vogna vi har kjøpt (i farge light grey). Ikke den penest veska, men praktisk og mannfolkvennlig ;)

Denne, men i lys grå (fant ikke bilde av rette fargen):
ImageUploadedByBV Forum1411292500.880370.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Så utrolig mange lekre stellevesker da!! Jeg er litt døll og har Emmaljunga-veska som fulgte med vogna...Helt grei den altså og faren synes den passet seg best for han også. Men når jeg ser alle de lekre og fancy veskene dere legger ut her, så blir det nok en egen til meg etter hvert er jeg redd :p


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jeg har den som hører til Emmaljunga vogna vi har kjøpt (i farge light grey). Ikke den penest veska, men praktisk og mannfolkvennlig ;)

Denne, men i lys grå (fant ikke bilde av rette fargen):
Vis vedlegget 78996


Sent from my iPhone using BV Forum

Denne var jo fin da! Vi har lik bare i creme. Men elsker grå!!


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Det er en Storksak. Jeg bestilte den hos lilleprinsen :) Og ja, den er helt nydelig! Har konkludert med at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå. Den har til og med et sånt lurt rom som holder drikke varm/kald i 4 timer :)
Ja var det jeg tenkte på og når jeg så den, den er så fin at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå :-D mulig det blir å nettshoppe litt i dag da :-D har emmaljunga sin stelleveske som hører med vognen fra før, liker deg kjempegodt, men jeg elsker å ha fler å bytte i :-D
 
Ja var det jeg tenkte på og når jeg så den, den er så fin at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå :-D mulig det blir å nettshoppe litt i dag da :-D har emmaljunga sin stelleveske som hører med vognen fra før, liker deg kjempegodt, men jeg elsker å ha fler å bytte i :-D
Sjekk i såfall ut babybanden også, for jeg fant den billigere der etter jeg hadde bestilt hos lilleprinsen. Den heter Storksak Lucinda :) Har pakket den full i dag med klær og utstyr til mini på sykehuset :)
 
Sjekk i såfall ut babybanden også, for jeg fant den billigere der etter jeg hadde bestilt hos lilleprinsen. Den heter Storksak Lucinda :) Har pakket den full i dag med klær og utstyr til mini på sykehuset :)
Åh, takk for det tipset :-D det skal jeg gjøre :-D
 
Åh så utrolig mange fine vesker!!!

*siklesikle* :D

Rakk ikke å få sett etter noe i helgen, men kanskje i morgen!
 
Bestilte nettopp denne :D:D
Har jo emmaljunga stelleveske som hører med vognen - men har også en svart vognbag, så jeg kjøpte denne som passer til den :-D den var bare så nydelig og den kan jo brukes som weekendbag senere :) hurra for veskedilla og shoppestopp :p
 

Vedlegg

  • 1411386468361.jpg
    1411386468361.jpg
    75,5 KB · Visninger: 48
Da har ny og sexy stelleveske kommet i hus! Har ønsket meg denne siden før jeg ble gravid, så er ganske så fornøyd :D
 

Vedlegg

  • 1411813651161.jpg
    1411813651161.jpg
    85,3 KB · Visninger: 47
Hva skjer med at bildet er feil vei?? Ja ja.. dere ser jo veska :p
 
Jeg hadde en veldig stor og posete en sist. Det skal jeg ikke ha denne gangen. For med den forrige kunne jeg aldri finne noen ting uten å lete i en evighet :p
 
Back
Topp