Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den som hører til Emmaljunga vogna vi har kjøpt (i farge light grey). Ikke den penest veska, men praktisk og mannfolkvennlig
Denne, men i lys grå (fant ikke bilde av rette fargen):
Vis vedlegget 78996
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja var det jeg tenkte på og når jeg så den, den er så fin at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå :-D mulig det blir å nettshoppe litt i dag da :-D har emmaljunga sin stelleveske som hører med vognen fra før, liker deg kjempegodt, men jeg elsker å ha fler å bytte i :-DDet er en Storksak. Jeg bestilte den hos lilleprinsen Og ja, den er helt nydelig! Har konkludert med at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå. Den har til og med et sånt lurt rom som holder drikke varm/kald i 4 timer
Sjekk i såfall ut babybanden også, for jeg fant den billigere der etter jeg hadde bestilt hos lilleprinsen. Den heter Storksak Lucinda Har pakket den full i dag med klær og utstyr til mini på sykehusetJa var det jeg tenkte på og når jeg så den, den er så fin at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå :-D mulig det blir å nettshoppe litt i dag da :-D har emmaljunga sin stelleveske som hører med vognen fra før, liker deg kjempegodt, men jeg elsker å ha fler å bytte i :-D
Åh, takk for det tipset :-D det skal jeg gjøre :-DSjekk i såfall ut babybanden også, for jeg fant den billigere der etter jeg hadde bestilt hos lilleprinsen. Den heter Storksak Lucinda Har pakket den full i dag med klær og utstyr til mini på sykehuset
Denne har jeg og, bare hvit. Denne er vell creme?Jeg har emmaljunga stelleveske - den som hører til/matcher vogna veldig fornøyd med den, er mye plass og mange lommer til diverse
Vanilla leatheretteDenne har jeg og, bare hvit. Denne er vell creme?
LekkerDa har ny og sexy stelleveske kommet i hus! Har ønsket meg denne siden før jeg ble gravid, så er ganske så fornøyd