Prinsessa vår er 34+4 og 46cm lang, veier idag 2460g. Mitt spørsmål er hvilken størrelse jeg burde kjøpe i klær. Finner bare str 44 og 50 som er i nærheten. Vil str 44 passe eller blir det for lite? Har på følelsen at str 50 blir fryktelig stort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi brukte 38 da vi dro hjem Da var hun 4 uker. Herremin, det er egentlig litt absurd nå i ettertid.Vår brukte str 44 Hu var vel rett rundt 2200 g og 44 cm når vi reiste hjem og brukte våre klær da. Litt småstort var det jo og holdt lenge. Tror ikke 50 ble brukt før 1 mnd etter hu ble født helst [emoji23]
Haha ja [emoji87] Helt ærlig klarer jeg ikke huske ordentlig lengre. Men når mi var 4 mnd gammel fikk hu en ny nevø til verden. Og han var da like stor som mi. Og de begge brukte da 56 husker jeg [emoji23][emoji23][emoji23] Eneste er at på bildene er jo mi helt med som 4 mnd og han var som nyfødte babyer flest. Sov [emoji14] Det var også litt rart å se på [emoji23][emoji87]Mi brukte 38 da vi dro hjem [emoji14] Da var hun 4 uker. Herremin, det er egentlig litt absurd nå i ettertid.
Haha ja [emoji87] Helt ærlig klarer jeg ikke huske ordentlig lengre. Men når mi var 4 mnd gammel fikk hu en ny nevø til verden. Og han var da like stor som mi. Og de begge brukte da 56 husker jeg [emoji23][emoji23][emoji23] Eneste er at på bildene er jo mi helt med som 4 mnd og han var som nyfødte babyer flest. Sov [emoji14] Det var også litt rart å se på [emoji23][emoji87]
Så fint at du har fått kjøpt litt klær [emoji1]Har kjøpt noe 44nå, det har hun nok 1-2uker til. Og så kjøpte jeg en del i 50