Hvilken størrelse på baby tøy?

14 uker og bruker 68, har brukt det en stund no. Han er 67 lang så må snart begynne på 74 tenker eg :)
 
Mi er snart 10 uker. Bruker både 56 og 62, men mer og mer 62.
 
Min lille gutt er 11,5 uker, og vi bruker 56 og 62 om hverandre. Han er lang i overkroppen, men smal, så er litt vanskelig å finne ting som passer i lengden uten at han svømmer i de :)
 
10 uker, bruker 68 i body og dresser, og 62 i bukser. Han er lang i ryggen.
Sånn er begge mine og. Storebroren har alltid brukt mindre bukser enn overdeler og her en dag lærte jeg av ei butikkdame at det er vanlig for gutter :) med jenter er det visst omvendt
 
Min er 10 uker og bruker stort sett 62, men 68 i noen pysjer og bodyer.
 
Har falt litt ut på hvor mange uker hun er,men er 3 mndr den 14, og hun bruker 56 og 62.
 
Min er 4 måneder på mandag. 17 uker i morgen og bruker stort sett 68. Bruker litt i 62 og men ser det meste begynner å bli smått;) har tatt frem 74 men ikke prøvd så mye av det på enda;)
 
11 + 4 i dag, og lillegutt bruker 62/68 i body, og 56/62 i bukser :) pysjer og drakter går også i 62.
 
9 uker og bruker 62 :)
 
Snuppa blir 10 uker i morgen. Vi bruker 62 i nesten alt, men nå begynner det å bli litt smått. Vi bruker også 68 i pysj, noen er faktisk litt for korte der også. Har en lang jente hehe
 
10 uker og bruker 62.
Og en 50-56 ulldress fra Polarn o pyret, som han kommer til å bruke 2-3 uker til, tenker jeg. :)
 
Back
Topp