Hvilken størrelse har dere mest av? 50 eller 56?

Har hatt 3 barn på hhv 52, 54 og 52 cm - brukte 56 fra fødsel. Siste var 50 cm og druknet i 56 så kjøpte en hel garderobe i 50 som han brukte i ca 2 mnd ❤️ derfra gikk det radig fra 56-62 og nå er han 4,5 mnd og bruker 68 :laughing002

Min var 50 cm og 3.000 gram ved fødsel til termin. Brukte str 50 i mange uker, så er glad jeg hadde en del av det. 56 cm svømte han i og kunne ikke brukes i starten. Min var smal og fylte derfor overhodet ikke plaggene i bredden.

Hadde ca like mye. Brukte 44 en måneds tid, så 50 en god stund og så 56. Nå er vi allerede på 80, 8 mnd korrigert etter termin :P

Her var minste jentå 54 cm ved fødselen. Hun brukte faktisk størrelse 50 i noen uker.

Mine har vært 51 og 48 cm, begge brukte 50 i en mnd+. Har latterlig mye i begge størrelsene da vi har fått masse klær. Men hadde kjøpt en del i begge størrelser uansett om ikke. Greit å slippe å hele tiden tenke på at man må ha vasket klærene før det går tomt også synes jeg klærene holder seg fine lenger når de ikke vaskes så ofte. :happy: liker også bedre at klærene passer for synes det ofte kan bli litt klumpete med opprettede armer og ben.

Back
Topp