Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, en liten en hos dere og da [emoji173][emoji5] Herlig!
Akkurat passe for seg selv si [emoji5] Får jeg spørre hvor stor h*n var ved fødsel?Liten, men herligFødt til termin, så ikke prematur og liten som din, men liten ift termin
![]()
Akkurat passe for seg selv si [emoji5] Får jeg spørre hvor stor h*n var ved fødsel?
Herlig [emoji171] Gikk alt bra? Mi var veldig dysmatur... Hun var 1619gr i uke 34+5. Men har klart seg ganske bra2,8 kg, født til terminlitt dysmatur
Herlig [emoji171] Gikk alt bra? Mi var veldig dysmatur... Hun var 1619gr i uke 34+5. Men har klart seg ganske bra
Så flott at h*n tok inn så mye siste ukene [emoji171] Vet de hvorfor veksten var lav, og tok seg opp igjen? Mi lå litt over kurven frem til uke 29, da bråstoppet det. Fra da la hun på seg 100gr frem til fødsel...Ja, totalt sett gikk det vel bra. Alt vel nåIkke så ulik din egentlig, min var estimert til 1600 gram i uke 34 faktisk!
![]()
Så flott at h*n tok inn så mye siste ukene [emoji171] Vet de hvorfor veksten var lav, og tok seg opp igjen? Mi lå litt over kurven frem til uke 29, da bråstoppet det. Fra da la hun på seg 100gr frem til fødsel...