Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helst 98, men noe i den str er for bredt. Eks buksene sitter ikke så godt i livet i den str, men 92 begynner å bli kort.
Åh, ganske mye mindre enn min da. Er forskjell på barna ja Vet ikke hvor høy hun er nå, men hoppet fra 92 til 104. Bortsett fra i enkelte merker som er digre i størrelsen. Men tror hun har på seg bukse i 92 idag, så noe går jo.Fortsatt 92 her
Åh, ganske mye mindre enn min da. Er forskjell på barna ja Vet ikke hvor høy hun er nå, men hoppet fra 92 til 104. Bortsett fra i enkelte merker som er digre i størrelsen. Men tror hun har på seg bukse i 92 idag, så noe går jo.
Synes det er veldig forskjell fra merke til merke. Tights i 92 fra HM kan vi bare glemme. Tights i 98 og. Tights i 104 er for store rundt magen. Ikke så lett det der med passform
Min var 6 cm lenger. Lenger enn storesøsteren, men mindre enn hun var på den alderen nå, så de vokser i rykk og napp Den minste babyen kan jo bli den høyeste som voksen. Jeg er ikke stor, så hvis hun slekter mest på meg blir hun under gjennomsnittet høy.Ja, hun er ganske lita, men har jo vært det fra fødselen av. Var bare 46 cm selv om hun kom til termin!
Ikke alltid like lett å kjøpe klær nei, når det varierer så mye i størrelsene fra merke til merke.