Hvilken sprinkelseng

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hvilken sprinkelseng anbefaler dere? Jeg innser (med tungt hjerte:p) at lille snart må flytte over i større seng (og vekk fra min side). Men, i jungelen av senger: hvilke bør jeg velge?o_O

Gulliver fra IKEA, flere nivåer for madrassen og man kan ta av sideveggen tilslutt så de kan gå ut av den selv :)

Jeg har hatt babydan sin Tarok sprinkelseng med de to største. Denne gangen kjøpte jeg Hensvik sprinkelseng på Ikea til 1/4 av prisen og er dobbelt så fornøyd☺️

Vi har sebra kili og stokke sleepi (kjøpt brukt, men med ny madrass) til våre. Originalt koster de jo altfor mye, men de kan heldigvis bygges ut og varer derfor leeenge :-) Også er det kvalitet! Og lett å selge videre.

Aner ikke hva vår heter :p Den er brukt av mange barn og var egentlig brunbeiset. Vi har grunnet den og malt den hvit da storebror var liten.

Bunnen kan justeres i 2 høyder - ellers helt plain og "kjedelig".
Storebror brukte den til han var 3 år. Aldri vært noen klatrer så gikk fint å bruke den så lenge.

Noen som har erfaring med sengene fra Jollyroom? Har sett en fin en med hjul på ene sida :)

Litt usikker på om vi skal få for seng med buede eller rette ender. Noen som har erfaring om det går å sette på musikkuro på de med buede ender?

Tenkte det samme når jeg var på IKEA i dag, men er kanskje mulig å feste den på ene siden?
Ja, det kan være. Tenkte å ha himmelstativ på som vi har hatt på vugga så da brukes vel plassen uansett opp til uro...

Back
Topp