Hvilken sprinkelseng

766-3-110087_1.jpg

Jobber hardt for å prøve å få denne i hus, er ikke barebare når den har gått ut av produksjon og kun fåes kjøpt i sverige som sender kun til svensk adresse :(

Dersom du kjenner noen i Sverige kan du bestille til dem, så kan dere hente den der. Eller dere kan se om noen butikker i Sverige har den inne, så dere kan kjøpe den der.

Dersom du kjenner noen i Sverige kan du bestille til dem, så kan dere hente den der. Eller dere kan se om noen butikker i Sverige har den inne, så dere kan kjøpe den der.
Har noen vi prøver å bestille til, men er ikke alle som gidder og noen som bor for langt unna til at det er aktuelt. Dessuten aksepterer nettbutikken kun svensk tlf nummer, og siden vi bor ganske nært svenskegrensa har de vi kjenner norsk tlf nummer. Så en liten kabal for å få det til å gå opp. Tror vi har en liten plan nå, men vi får se :p kan være jeg må gi opp drømmen og kjøpe seng fra ikea i stedet. :)

Vi har en som er 25 år gammel, altså min babyseng. Veldig fornøyd med den!! :D

1384567303512.jpg

Eneste som trekker ned er at vi aldri finner madrass som passer oppi :p

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Vis vedlegget 40102

Kva med å kjøpe madrass som er for stor og skjer den til?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Regner med det blir IKEA Gulliver!

Sent from my iPhone using BV Forum

den er så nydelig!!!
Hva med å skjære til en skumgummimadrass?

Vi har kjøpt Christian sprinkelseng fra Hoppekids :) så har vi montert den ene langsiden lavt sånn at sengen står kant i kant på min side og hun da ligger i nesten samme høyde som meg. Gleder meg til å re den opp :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp. Den er helt lik ellers. Men det er jo 6 år siden jeg kjøpte den vi hadde...

Ahh.. så dumt.. Vi kan fjerne ei side på vår, men den er 3 år gammel. Visste ikkje at dei hadde fjerna den muligheten.

Eg har en plan om å kjøpe hensvik fra ikea...

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Vi har Stokke sleepi mini, med extension sett, slik at babyen kan bruke sengen til den er 3 år :)

Vi har valgt en gulliver sprinkelseng fra IKEA, med en ordentlig madrass.

Back
Topp