Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig. Står en slik type seng på loftet hos svigers som er brukt i flere generasjoner, men den er jo ødelagt fordi de saget hodegavlen i to for å få den opp loftsluken (!) *risteoppgittpåhodet* Hva er poenget med å ha en istykker-saget seng på loftet?Vis vedlegget 40040 Vi skal ha denneMamma, onkler, jeg, min søster og kusinene mine har brukt denne
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så koselig. Står en slik type seng på loftet hos svigers som er brukt i flere generasjoner, men den er jo ødelagt fordi de saget hodegavlen i to for å få den opp loftsluken (!) *risteoppgittpåhodet* Hva er poenget med å ha en istykker-saget seng på loftet?
Vi hadde slik fra IKEA som gikk an å gjøre om til juniorseng - veldig praktisk! Han brukte den til han var 5 år faktisk, tar jo mye mindre plass enn stor seng og så slipper man bruke penger på en juniorseng i mellomtiden.Vi har kjøpt Gulliver sprinkelseng på ikea. Liker at den kan gjøres om til juniorseng.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så koselig. Står en slik type seng på loftet hos svigers som er brukt i flere generasjoner, men den er jo ødelagt fordi de saget hodegavlen i to for å få den opp loftsluken (!) *risteoppgittpåhodet* Hva er poenget med å ha en istykker-saget seng på loftet?
Hensvik hadde vi til storebror men den de har nå går ikke an å gjøre om til juniorseng.Har hensvik frå ikea som vi kjøpte til storesøster![]()
Hensvik hadde vi til storebror men den de har nå går ikke an å gjøre om til juniorseng.
Jepp. Den er helt lik ellers. Men det er jo 6 år siden jeg kjøpte den vi hadde...Usikker på ka du meiner.. Er det det at det går an å fjerne ei side på senga?