Hvilken sprinkelseng

ImageUploadedByBV Forum1384521745.883626.jpg Vi skal ha denne :) Mamma, onkler, jeg, min søster og kusinene mine har brukt denne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt Gulliver sprinkelseng på ikea. Liker at den kan gjøres om til juniorseng.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 40040 Vi skal ha denne :) Mamma, onkler, jeg, min søster og kusinene mine har brukt denne :)

Så koselig. Står en slik type seng på loftet hos svigers som er brukt i flere generasjoner, men den er jo ødelagt fordi de saget hodegavlen i to for å få den opp loftsluken (!) *risteoppgittpåhodet* Hva er poenget med å ha en istykker-saget seng på loftet?

Så koselig. Står en slik type seng på loftet hos svigers som er brukt i flere generasjoner, men den er jo ødelagt fordi de saget hodegavlen i to for å få den opp loftsluken (!) *risteoppgittpåhodet* Hva er poenget med å ha en istykker-saget seng på loftet?

Da kunne de jo like gjerne gidd bort eller solgt sengen! Ser ikke vitsen med en istykker-saget seng… Mamma har tatt vare på denne i alle år, har tatt stor plass.. Når vi fikk hus måtte jeg overta den!

Var gøy å pusse og male den :P Mange fine farger som har vært på den sengen.. Glad jeg var ferdig med den før vi ble gravid :)

Vi har kjøpt Gulliver sprinkelseng på ikea. Liker at den kan gjøres om til juniorseng.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi hadde slik fra IKEA som gikk an å gjøre om til juniorseng - veldig praktisk! Han brukte den til han var 5 år faktisk, tar jo mye mindre plass enn stor seng og så slipper man bruke penger på en juniorseng i mellomtiden.

Det blir enten sundvik eller gulliver på oss :)

Den kan jo reddast dersom dei har begge endene - superlim, sparkel, pussing og maling :) Måtte gjera det på vugge da eine delen knakk under frakting. Lika god som ny :)
Vi skal ha vugge (mi gamle) i stova og ei sprinkelseng på rommet som eg har fått kjøpt brukt. Er den eg ønskte meg frå barnas hus men hugsar ikkje navnet på den.

Sent from my iPad using BV Forum

Har fått kjøpt en tutti bambino sprinkelseng brukt, logger demontert i bilen da vi hentet den i går kveld, så har ikke bilde :p

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har kjøpt ei på ikea, med skuffer under og mulighet for å ta av gelenderet og senke madrassen og så bruke i noen år fremover :) husker ikke hva den heter :p

Vi skal ha sprinkelseng fra Babydan, arvet fra mine skjønne nevøer :)

Termin 22/2-14 med første frø <3

Her har vi fått låne sengen som mamma hadde etter min lille bror og søster :)
Den er 12 år gammel så husker ikke merke :p

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Har en kurv som skal henge i taket som skal brukes som dagseng (Dersom vi får en plass å bo med mulighet for krok i taket, da...) Ellers får jeg se om jeg finner ei brukt sprinkelseng til en billig penge. Senga får ikke komme i hus før babyen. Kommer fra en ekstrem overtroisk familie. Hehe!

Usikker på ka du meiner.. Er det det at det går an å fjerne ei side på senga?
Jepp. Den er helt lik ellers. Men det er jo 6 år siden jeg kjøpte den vi hadde...

Har ei veldig fin ei etter storebror som vi kjøpte på babysam i Danmark! Finner desverre ikke bilde, men legger ut når vi får ferdig rommet hennes og får montert senga ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

766-3-110087_1.jpg

Jobber hardt for å prøve å få denne i hus, er ikke barebare når den har gått ut av produksjon og kun fåes kjøpt i sverige som sender kun til svensk adresse :(

Sniker fra januar :-)
Vi har kjøpt brukt på finn.no
Knallfiiiin Troll sprinkelseng til 300,- :-)

Back
Topp