Hvilken sportsvogn anbefaler du fra 6 mnd?

Smaken er som baken.
City premier er god, stor ergonomisk sittedel så de minste sitter veldig godt. Litt tung og stiv når den trilles.

cybex priam er veldig god på asfalt og litt grus. Triller man på mye ujevnt underlag så ville jeg ikke valgt den.

Mini gt er veldig god å trille, men kun forovervendt så vi kjøpte ikke den før han var ca ett år.

mamas and papas xt2 er veldig god, men usikker på om den selges i Norge. (Jeg bor i Uk så ikke oversikt over hva som selges i Norge).

men det handler mest om hva slags underlag du skal trille på, skal den mye inn/ut av bil, kollektiv?
 
Baby jogger city elitekjempe god vogn, romslig sportsdel, god demping, god i all slags terreng og lett å trille!:) Samt at den tåler en maks vekt på nesten 40 kg, så dette er en vogn man kan bruke lenge.
 
Jeg er veldig fornøyd med min babyjogger city premier. Hadde aldri falt meg inn å ha henne utelukkende fra meg.
 
Fra 6 mnd ville jeg valgt en sports vogn hvor jeg kan ha sittedelen er vendt mot meg. For meg er den kontakten man får med babyen på tur uunnværlig. Ser hvor mye de betyr for de små også.
Så er det helt avhengig av hvor vogna skal brukes ift hjul, demping o.l
 
Back
Topp