Hvilken sovepose har du ????

bebe

Forumet er livet
Hvilken sovepose har du til småen ?....
Kan du legge inn bilde her, og sånn ca pris ???
Og gjerne skrive om du er fornøyd med den eller ikke...[;)]

Skal kjøpe to nye poser til tvillingvognen ser du ..[:)]

Nå har jeg disse to :

Kr 1899,-

sånn ser den ut når den er forlenget..

kr 1299,-

Den Simo Thermoposen har Henriette i vognen sin i barnehagen, og Oldenwalder posen har jeg til Madeleine i bag'vognen ... Men ønsker to make poser i tvillingvognen .. og der er det jo litt mindre plass da... 
Er fornøyd med begge de to jeg har, de er gode og varme... Simoposen tar kanskje litt mer plass i vognen for den virker tykkere, men er veldig bra siden den har armer, det liker Henriette veldig godt. Og så har den en lomme på baksiden som er lett å henge over ryggen slik at posen ikke glir ned i vognen ... supert ! den andre har kun snorer, og glir lett ned når jeg setter Henriette oppi den i sportsvognen ...

sånn i vognen mener du?

jeg har to en voksi urban pose den koster 1899,- men fikk den av svigermor[:D]

Ellers har jeg en som tanten til Martine har laget til henne. Den er super deilig![:)]

Har den gode gamle saueskinns posen jeg [:)]
Den er 18 år gammel (var min når jeg var liten baby), like god som ny [;)] Og jeg er super fornøyd! Hihi [:D]

ORIGINAL: dripdrop

Har den gode gamle saueskinns posen jeg [:)]
Den er 18 år gammel (var min når jeg var liten baby), like god som ny [;)] Og jeg er super fornøyd! Hihi [:D]

Vi bruker også saueskinnsposen som jeg brukte da jeg var liten [:)] Godt fornøyd med den vi også.

Har denne fra voksi,e kjempefornøyd!!Den e supervarm!!Men har du liten plass i vogna e den ikke å anbefale sida den e såpass stor,men den e fantastisk syns æ...og fiiin!![:D]

Jeg har også den gode gamle skinnposen.

Men storesøster har en Voksi Urban i barnehage vogna, vi er kjempefornøyde med den!!
Da jeg kjøpte den, var den på tilbud, så jeg tror jeg betalte ca 1400kr for den da, på en Reflex forhandler[:D]

Vi har Odenwälder, kostet 1799,- på Barnas Hus, men tror den er på tilbud nå.

ORIGINAL: Imogene

Kanskje pga at den ikke var særlig høyt på lista i siste test [:-]

Var det ikke tv2 hjelper deg som testet slike poser nettopp tro? i såfall ligger nok testresultatene der enda. kan være grei lesing før man går til innkjøp

ORIGINAL: plysj

Den var på tilbud lenge før det...
Og med mindre man skal tenne bål rett ved vogna tror jeg denne er temmelig trygg, altså.
Vi er ihvertfall fornøyde!

ORIGINAL: plysj

Samme folka som kåra quinny og topcom til best i test.. Har vanskelig for å høre på de gitt!

ORIGINAL: *Krusedull*
Samme folka som kåra quinny og topcom til best i test.. Har vanskelig for å høre på de gitt!

Quinny og topcom har jeg ingen kjennskap til, aner ikke hva det er engang jeg hehe.
Bare sier at folk kanskje ikke er fristet til å handle det som ender nederst på lista på tester, og derfor kjører forhandlere kanskje tilbud på de tingene.
Det var vist ikke tilfelle denne gangen da, jeg bare gjettet jeg[:)]
(og ja, man skal jo selvsagt ikke ha flammer på en vognpose, jeg kritiserte ikke posen)

Vi har saueskinnsposen etter mammaen min, så den e 55 år gammel.[:)] Men den e gulle god.[:)]
Litt morsomt at det er tredje generasjon som ligg i den no.[:)]

Glemte å si at jeg har voksi etter Mia. Den er veldig varm og god, men tung og stor. Får akkurat plass til den nedi City baggen fra Emmaljunga nå, men neste vinter blir det og bruke City Cross vogn, og der er det bedre plass, så det går nok fint [:)]

Vi har en over 80år gamel lammeskinspose. (siden alle skrøt av alderen på sin [8D]) Den er fra mormoren til samboeren min var liten [:)]

Vi har en odenwalder dunpose også. Synes egentlig begge to er like god.

ORIGINAL: knottet

jeg har denne bare i svart! kjøpte den på www.babyplaneten.no fins i 2 forskjellige str. og mange forskjelige farger! veldig god og varm! superfornøyd!! heter Ticket to heaven..

Hva er prisen på denne ?... Og har den lomme på baksiden ?... Noen har kun tråder, og det er så vanskelig å få festet de godt på ryggen liksom ... de bare glir ned...

ORIGINAL: KræsjPink

Jeg har også Voksi Urban, er veldig fornøyd...

Det var den jeg lurte lenge på, men endte opp med Odenwälder.. må innrømme at jeg gjerne skulle hatt Voksi Urban altså - men posen vår duger den også [:)]

Back
Topp