Hvilken sofafasong har du?

¤Kanonica¤

Gift med forumet
[:D]

evt sleng inn bilde hvis du har :)

Har 3+2+stol som jeg arvet da bestemor flytta til en mindre leilighet.
Tror den er minst like gammel som meg, men den var pent brukt da vi fikk den.
Etter å ha vært her noen år med to unger er den vel egentlig klar for utskiftning, men..

har 2+2 vi.. klippansofa i skinn. Lyst på hjørnesofa med åpen ende, spesiellt den fra bohus til 8000 ca.. [;)][;)] 

3+2+1, som skal ut så fort som mulig. Sofaene er dritstygge og stolen er bare i veien [8D]

Håper på å få litt penger til jul, og klare å spare oss opp til en ny sofa så fort som mulig [:)]

Vi har denne, elsker den!

ORIGINAL: smash

Den lignet ganske mye på vår, men den lange delen på vår er vel ett sete lenger og armlenet er ikke like bredt. [;)]

Vi har denne her, bare i lys farge.
Utrolig deilig med masse sofa, eneste problemet er at det er vanskelig å finne fine bord som passer "inni"

ORIGINAL: 999

ORIGINAL: smash

Den lignet ganske mye på vår, men den lange delen på vår er vel ett sete lenger og armlenet er ikke like bredt. [;)]

vi også [:D]

ORIGINAL: *Smula*

Utrolig deilig med masse sofa, eneste problemet er at det er vanskelig å finne fine bord som passer "inni"

Har lyst på noe sånnt i grått[:)] Gjelder å overtale mannen :)

ORIGINAL: AnneEmilie

denne har vi, toseter med sjeselong fra ikea[:)] love it!

Åå, den så skiikkelig myk og god ut!

ORIGINAL: tulla88

har 3+2 men kunne godt ønska meg en hjørnesofa [:)]

Sign

Vi har denne, Amsterdam(bare at vi ikke har synelige bein om noen skjønte den??hehe...) men vil ha ny sofa...

http://www.living.no/newsread/products/ReadImage.aspx?asset=1525&quality=original&custom=size:700x400

Vi har denne  fra Living. Fikk ikke lagt inn bilde[&:]

Bare sjeselongen på andre siden. Speilvendt [:D] Har en puff til også. Kjempe fornøyd [:)]

Tellus fra Møbelringen
Ikke min stue da, men skulle gitt mye for den utsikten [8D]

ORIGINAL: *Smula*

Denne har vi og. I den mørkegrå fargen som på bildet.

3+2+1 har vi.
men ønsker meg bue salong med shesselong eller hva det heter.

Back
Topp